Announcement

Collapse
No announcement yet.

Deprimert simulator flyger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Deprimert simulator flyger

    2 dager siden....

    Joda, da kom dagen, tenkte, nei f***, får ta tak i multiplex magister'n å fiffe den opp litt!

    * ladet batteri i stikke, CHECK!
    * ladet batteri til fly, CHECK!
    * Vårpuss på fly, etterskru servoer og lignende, CHECK!
    * sjekke været for dagen derpå..."antydninger til snøfall..." jaja, ingen problem, her skal det flyges!! CHECK!!!

    Våkner i slik halv 11 tia på formiddagen, ser mot hvinduet, og heisann, her er det SOL!! "snø du din tulling" tenkte mens jeg mimrer om det jeg leste i avisen dagen før...

    Hiver meg i dusjen og alt er bra, NÅ BLIR DET, FLYGING IGJEN!!! river tak i mobilen på vei ut å skal til å ringe fattern idet jeg hiver opp ytterdøra på hybelen..........BOOOOOOFFFFF, snøblind og jævlig så tryner jeg ned trappa utenfor, for her var det jo ikke mindre enn 15cm med snø og STEIKENDE SOL på himmelen, ligger å kaver og flirer om en ann og tenker "hva fa** som skjer da??!!" etter å klart å rota meg inn å fått bytta om til tørre klær igjen, så var jeg på vei ut igjen..."magister'n trenger ikke så mange meter med stripe, trapper til det!" men når jeg tok i ytterdøra igjen, så hadde sola nesten forsvunnet, og det snødde som at helvette hadde frøssi over og vind fra kalde nord!

    Nei... skal ikke fly enda.... for all del!!


    SUKK!!!!

    Idag....

    tilbake til å lage mere hjemmeside tror jeg,ikke noe bedre vær i vente heller...

    Stein....deprimert simulator flyger...
    Stein Arne Kjøraas

    Fly:

    1,6m trainer
    Graupner cherokee 1,6m "Brick"
    Multiplex Gemini
    Seagull Edge 540 2m /w 3w 28i "3d trainer"

    Hitec Aurora 9

    På vei inn:

    Pilot Sbach 29% w/Hacker A60 + + +

    Medlem av innherred modellflyklubb
    www.innherredmodellflyklubb.ning.no

  • #2
    Den som venter på no godt.. Tro meg - jeg vet... Vasje beste været i Bergen i høst...
    Anders Hauge

    www.hang.no - Norges nye HANG-side!

    www.JetsOfBergen.no
    rc.andersh.com

    Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
    Byggeblog FPV SailCam Easyglider
    Byggeblog for Eurosporten
    Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys

    There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....

    Comment

    Working...
    X