Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gratis filserver for video og bilder til Modellflynytts brukere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gratis filserver for video og bilder til Modellflynytts brukere

    Heisann!

    Dette er min første post her, men har vært littegranne aktiv på Radiostyrt.no forumet , og for der har jeg opprettet en FTP Server , eller "Fil-server" om dere vil kalle det det. Serveren står på en 20/10 (20 ned/10 opp)Mbit linje linje er rask og god og har massevis av plass. Det er fri bruk for alle hvis dere vil legge inn video og bilder. Serveren står på lyse sitt nett i Stavanger området.

    Adressen er :
    ftp.coaslip.com (kan skrives direkte inn i internet explorer)

    Ønsker du bare å se hva som ligger der , å laste ned filer er adressen :

    Domenet www.coaslip.com er parkert — Hjelseth computers

    Brukernavn OG passord er "rc" , uten tøddler.

    linken til filene bil som følger:

    www.coaslip.com/rc/"katalog"/"filnavn.xxx"

    Feks :
    Domenet www.coaslip.com er parkert — Hjelseth computers

    Denne filen ligger i Video/fly katalogen. Når dere logger inn så havner dere automatisk på "www.coaslip.com/rc", så denne må alltid være med i linker osv.

    Det ligger endel der inne fra før av , men alt som dere laster opp av nye ting er kjekt. Det er fullt mulig å opprette nye kataloger for de som ønsker det.

    Ser helst at dere ikke legger inn kopibeskyttet materiale, siden dette er ulovlig

  • #2
    Heisann!

    På grunn av manglende interesse så vurderer jeg å legge ned denne ftp-serveren. Den tar en del plass på serverene etterhvert, og interessen min er dabbet helt av så jeg orker ikke rydde i den eller noe. Kan dere vennligst slette det dere ikke trenger , og de som skal ha noe der laste det ned ? Så tar jeg en ny vurdering om noen dager...

    Er det noe dere lurer på så kan jeg kontaktes på coaslip@coaslip.com

    mvh
    Christian

    hvis dette er noe dere bruker aktivt, så hadde jeg satt pris på om denne blir satt som sticky i noen dager. Hvis ikke så er det ikke så farlig.

    Comment


    • #3
      Hei, knall med et slikt tilbud, det hadde ikke jeg fått med meg.

      Mulig det er noe overflødig i disse tider som vi har både vimeo, youtube, imageshack, og et par til.

      Jeg driver ikke med film-making selv, så det er ikke godt å si hva jeg hadde foretrukket :\
      Honeybee CP 2

      Comment

      Working...
      X