Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drittunger?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Drittunger?

    Kjørte hydrofoamen min på bakken i gata .....Hadde kjørt litt og tenkte jeg skulle kjøre den hjem ....Var noen unger som fulgte med hvor jeg gikk med hydroen .....Noen syklet ...Stoppet noen sekunder og da smalt det :/ En gutt kjørte over hydroen med sykkel !!!! Bakparten rimelig knust ..... Lærte nok noen noen banneord da :P hehe .....jaja bestilt deler nå så får se da

    Kjdelig når sånt skjer For vel bare beklage utrykket :P

    MVH
    Mathias
    Last edited by Mathias-hydro; 16-04-07, 13:23.
    Lama V3
    Hydrofoam
    Hjemmelagd deltavinge

    The fuel mix you have to use is always the most expensive

  • #2
    Yepp kjedelig når sånt skjer, men på den annen side så passer det seg vel ikke med modellfly i gata heller
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

    Comment


    • #3
      Originally posted by tyor
      men på den annen side så passer det seg vel ikke med modellfly i gata heller
      Helt enig, vet ikke hvem som er mest drittunge- de som sykler i gata, eller de som flyr i gata.

      Comment


      • #4
        Fløy ikke men kjørte på bakken , med hydrofoam .....men ja , må nok regne med det
        Lama V3
        Hydrofoam
        Hjemmelagd deltavinge

        The fuel mix you have to use is always the most expensive

        Comment


        • #5
          Leit med flyet, Mathias!

          Risikoen med å bruke fly der det er andre mennesker er at disse dingsene har en lei tendens til å begynne å fly av seg selv - på grunn av støy eller en uheldig håndbevegelse. Derfor er det nok viktig at vi holder alt som flyr godt unna andre.

          Comment


          • #6
            Den skjønte jeg ikke, at flyene kan begynne å fly av seg selv pga støy ? Så du mener at flyene har liv og egen sjel ? Nå har ikke jeg fly for tiden, men helikopter skulle bli det samme ? Så om jeg lister meg innpå helikopteret bakfra og skriker BØ så mener du at faenskapet kan begynne å fly av seg selv ?

            Du mener kanskje i samme slengen at jeg ikke lengre trenger å kjøpe fuel da, bare jeg får noen til å stå å rope høyt mens jeg flyr ?

            Comment


            • #7
              Ja her er det vel bare å konstatere at mathias-hydro er den største drittungen!
              Modellfly hører ikke hjemme blandt sykklende unger i et boligstrøk.
              Tor Henrik Hernes

              Comment


              • #8
                Kan den hydrofoamen fly? Eller bare kjøre?
                Run, live to fly, fly to live, aces high!
                Erlend Larssen

                Comment


                • #9
                  Det er noen her inne som er veldig hissige. Det er kanskje ikke det smarteste å kjøre den langs bakken i en gate hvor det oppholder seg folk. Men det at man evt. kan få en glich å man mister kontrollen over doningen kan jo skje. Derfor vi har egne flystriper. Neste gang, ta den i hånden så har du hel doning når du kommer hjem også slipper du alle rare ting her på forumet.
                  Mvh.

                  Ole Chr. Espedal
                  __________________
                  Scale Warbirds of Norway
                  www.scalewarbird.org
                  __________________
                  Kyosho Piper Cub
                  Hangar 9 P-51 Mustang
                  Great Planes Super Decathlon
                  Hirobo Shuttle Plus
                  Top-Flite P-40E Gold Edition
                  Kyosho Jet Illusion
                  Caimbrian Funfighter P-51 Mustang (Under Konstruksjon)
                  Mini Mag (Trainer for min far)
                  E-Flight AT-6 Harvard

                  Comment


                  • #10
                    Jøsses, nå er dere vel en liten smule hysteriske her.
                    Er det ingen som har kjørt rc bil i gata her ?
                    Er dette noe verre enn å kjøre litt på den lokale fotballplassen?

                    Er jo ikke akkurat noe Raptor 90 det er snakk om her og ikke var den vel særlig langt over bakken ?
                    Vi snakker om å kjøre en isoporbåt/fly på bakken her, ikke noe som suser rundt ørene på folk.

                    Er vel ikke mye med esc som flyr av seg selv heller. Vet min første rc bil med mekanisk fartskontroll gjerne stakk av gårde når spenningen falt men de fleste esc'er stenger seg av.

                    Comment


                    • #11
                      What a lot of fuss about nothing - the thing is no more than a plastic toy after all and will do no more harm than a football, skateboard, scooter, frizby or any other toy that is used on the street.

                      Many small models are called park flyers because they are suitable to be used in public park areas - nobody as far as I am aware said that the park had to be deserted before the models could be used.

                      Glitch? - perhaps the pilot could slip on a banana skin and lose control of the roaring monster in that way - the mind boggles about the possibilities for disaster.

                      Sorry about the demise of your model Mathias, my advice take no notice of these sanctimonious twits.....keep trying.
                      Last edited by Celtic-Griffin; 16-04-07, 12:35.
                      Ken Bates
                      Never Mind the Label

                      Comment


                      • #12
                        Takk for alle svar og meninger ...litt innterressant at mange ble så opprørte :P

                        MHV Mathias
                        Lama V3
                        Hydrofoam
                        Hjemmelagd deltavinge

                        The fuel mix you have to use is always the most expensive

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Celtic-Griffin
                          Glitch? - perhaps the pilot could slip on a banana skin and lose control of the roaring monster in that way - the mind boggles about the possibilities for disaster.
                          Hahaha
                          Kongebra sagt Ken. Lenge side jeg har ledd så godt av en kommentar her inne

                          Er jo knapt måte på hvor hysterisk enkelte klarer å bli over ingenting på dette forumet innimellom. Jeg var og lufta en hydrofoam selv i dag, og må si at dette ikke akkurat slo meg som "a terrorist's first choice" akkurat. Selv med 9/11 relativt friskt i minnet.

                          @ Dere sinte folkens:
                          Skjerp dere da. Hakke løs på folk på måten virker nokså unødvendig spør du meg. Er sikker på at de skarpeste kritikerne av denne bruken av en hydrofoam ikke vet hva slag doning det er snakk om engang.
                          Last edited by torgust; 16-04-07, 13:11.
                          Mvh
                          Torbjørn Gustafson
                          www.trmfk.no



                          Will fly for food

                          Comment


                          • #14
                            hmmm Det jeg mente med mitt inlegg var mere at han måtte ta litt av skylden selv, ved å kjøre i gata. På den annen side så har jeg en hydrofoam selv og det sitter jo en skarp elektropropell i snuta og en motor på rundt 100W som snurrer den så hvis den skulle ta av så ville ikke jeg hatt den i ansiktet.
                            Tom Nohr
                            Tennisveien 9
                            2450 Rena

                            Frsky taranis 9+
                            Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                            Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                            + diverse små ting

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by tyor
                              hmmm Det jeg mente med mitt inlegg var mere at han måtte ta litt av skylden selv, ved å kjøre i gata. På den annen side så har jeg en hydrofoam selv og det sitter jo en skarp elektropropell i snuta og en motor på rundt 100W som snurrer den så hvis den skulle ta av så ville ikke jeg hatt den i ansiktet.
                              Tom, with all due respect, Mathias clearly stated (twice) that he was running on the ground.
                              Last edited by Celtic-Griffin; 16-04-07, 13:56.
                              Ken Bates
                              Never Mind the Label

                              Comment

                              Working...
                              X