Announcement

Collapse
No announcement yet.

T rex'en holdt nesten 1 dag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • T rex'en holdt nesten 1 dag

    Har fløyet fint i hele dag. (2-3 batterier) men så skjedde det da =(
    Fløy stilel og roli gi hagen, så røyk reime til bakre rotor men sjeg fløy, prøvde å lande men eneida...greide å brekke hele tail boom'en =(

    facebook-f icon

    Så elefun.no here i come
    Go Lower! Lower.... To Low!

  • #2
    Kjenner følelsen. Igår presterte jeg faktisk å krasje Trex'en i meg selv...
    Lav inverted hover noen meter unna fulgt av litt "stikketurbulens" endte opp med en Trex i låret. Var ikke særlig behagelig, og er sjeleglad den ikke traff lengre oppe

    Men har fått inn 10 pakker med den nye radioen før krasjen, og har avansert mye på de. Funnel begynner å sitte, flips i kroppshøyde er ikke noe problem,
    og begynner å komme seg med inverted flight også. Men framdeles litt ustø med halen invertedet, noe jeg fikk smertelig erfare

    edit: Ville forresten sjekket om reimen din sitter for stramt eller tar borti noe den ikke skal gjøre, den skal ikke ryke etter en dag.
    Morten Smøraas

    Comment


    • #3
      Kjenner til den der følelsen ja Hadde min i en dag jeg også før jeg havarerte i asfalten. Gikk rett inn og bestilte simulator og deler på elefun
      -=-Trondheim Mfk-=-
      * Raptor 50 Titan (SE)
      * T-Rex 450SE
      * E-Sky CP2 (Solgt)
      * Vortex
      * E-Starter
      * Slow Stick
      * Spektrum DX7

      No helicopters were harmed in the creation of this post

      Comment


      • #4
        Inverted, ja. hvordan er det egentlig å hovre Rexen inverted?

        Står nesten helt stille inverted med Dominon 3D 90 på RealFlight nå, hvordan er den å hovre på hodet i forhold til Rexen? Enklere, vanskeligere?
        Mathias
        Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8

        Comment


        • #5
          Merker ikke særlige forskjellen mellom vanlig hovring og inverted hovring igrunn, bortsett fra det stikkene ikke gjør det samme lengre. Ellers så er den stabil og fin.

          Så er det no en ting å få det til på simulator, i virkelighetenen er det en god del verre
          Morten Smøraas

          Comment


          • #6
            Nei, nei! Jeg klarer nå å hovre Dominon 3D 90 inverted og lurer på hvordan Rexen er i forhold (på hodet naturigvis)!
            Last edited by Mathias; 23-04-07, 18:55.
            Mathias
            Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8

            Comment


            • #7
              Iforhold til en 90-size er den nok meget ustabil. Men poenget er at den ikke blir noe mer ustabil oppned enn i vanlig hover, synes jeg selv ihvertfall.
              Morten Smøraas

              Comment

              Working...
              X