Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ready2 vs Lyktestolpe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ready2 vs Lyktestolpe

    Skulle ha en siste tur med ready'n i dag før jeg byttet over servoer og motor til min nyinnkjøpte Jupiter. Og det ble virkelig den siste også...

    Hadde bånn gass i medvind og traff en lyktestolpe. Traff tydligvis med spinneren, for den ble pulverisert

    Legg merke til rotoren som stikker ut. Artig
    Attached Files

  • #2
    Og stolpen flytta seg ikke?
    Uhørt! Sikker på at den hadde vikeplikt

    olle

    Comment


    • #3
      Hadde du fjernet det gresset fra vindue, så hadde sikkert piloten sett noe ut da..... Bare så du du vet liksom....
      "ler"
      Chris

      Comment


      • #4
        Ja ja så var det den berømte sisteturen igjen,jeg flyr alltid nest siste tur som siste tur,har vært offer for sisteturen selv.Har ikke hatt noen krasj etter å ha praktisert forannevnte.Får håpe at motoren og elektronik berget seg.
        Terje
        Last edited by tstens; 06-05-07, 16:57.

        Comment


        • #5
          Hvis du kjører fortere inn i den neste gang så kanskje du vinner.

          Comment


          • #6
            Gikk bra med alt bortsett fra dekselet på motoren som holder forgasseren.

            Håper Jupiteren holder en stund nå da Gikk hvertfall fint å fly den selv om den er lavvinget.....

            Comment


            • #7
              kræsjet du denne på stripa til sarpsborg mfk? hehe
              T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
              Yak 54 m ASP65
              Depron vrak ;)
              masse annet stæsj som bare står der å tar plass ;)

              "Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"

              -- Ronny --

              Comment


              • #8
                Originally posted by muff
                kræsjet du denne på stripa til sarpsborg mfk? hehe
                Hva mener du med det?
                Pål Hodne

                Comment


                • #9
                  var det du/dere som var å fløy om lørdagen? om jeg ikke husker feil? hehe bare lurte var likt fly som dette som fikk seg en liten ekstratur i skogen bak stripa med et fint ettersmell
                  T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
                  Yak 54 m ASP65
                  Depron vrak ;)
                  masse annet stæsj som bare står der å tar plass ;)

                  "Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"

                  -- Ronny --

                  Comment


                  • #10
                    Var ikke meg nei. Bor i Ålesund jeg

                    Comment


                    • #11
                      Huffda! Merkelig hvordan disse lyktestolpene helt plutselig kan være på feil plass.

                      Hadde og et helt likt smell med en depron med outrunner. Vingen flytta seg frem til motorfestet, kroppen sprakk helt bak til sideroret og flyet datt rett ned etter et høyt pling. Og da mener jeg rett ned Kalles vel bom stopp det der? Fikk en liten bulk midt frempå en 12 mm spinner...

                      Du har sikkert sikta like godt som meg Håper neste modell ikke og kommer i veien for slike fæle stolper da, for de er noen beinharde motstandere
                      Kenneth Davidsen

                      Comment


                      • #12
                        Jeg klarte faktisk å sende det andre flyet mitt i enda en stolpe på mandag!
                        Stolpen ved siden av den forige jeg traff

                        Denne gangen traff jeg så høyt at vingene ble kastet over stolpen uten å bli skadet. Eneste skadene jeg fikk var propell, spinner, noen servoarmer og bolten/akslingen som propellen er festet i. Flyet var like helt

                        Må vile en forbannelse over plassen vi flyr på, for ready'en kameraten min har havnet både i sjøen og gjennom et vindu der i løpet av kort tid...

                        Comment


                        • #13
                          hehe det skal ikke være så greit da vettu
                          T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
                          Yak 54 m ASP65
                          Depron vrak ;)
                          masse annet stæsj som bare står der å tar plass ;)

                          "Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"

                          -- Ronny --

                          Comment

                          Working...
                          X