Announcement

Collapse
No announcement yet.

Endelig har jeg funnet det perfekte 4 kanaler helikopteret - Skyartec wasp v2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Endelig har jeg funnet det perfekte 4 kanaler helikopteret - Skyartec wasp v2

    Etter mye søking fant jeg endelig et 4 kanalers helikopter som selges med lipo batteri og børsteløs motor. Og jaggu var det lett å fly også. Og jeg er grønnere enn gresset hva helikopter flyging angår. Kjøpte mitt på finn men finner ingen forhandlere. Er i Sverige, men ser de har på Qxl nå. Billig er det også.

  • #2
    Tror det er et sånt et som ligger inne på rcmarked.no.
    Mathias
    Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8

    Comment


    • #3
      Og jeg tror det er engelen som selger det og at de 2 innleggene hans egentlig er reklame for det....

      Comment


      • #4
        Wasp

        Originally posted by Tintin
        Og jeg tror det er engelen som selger det og at de 2 innleggene hans egentlig er reklame for det....
        hehe, kan hende det, men det var et annet kallenavn på han jeg kjøpte hos. Har ikke fått testet det ute enda, men var positivt overrasket da jeg testet det inne. Var stabilt fra starten, i motsetning til mitt elskede Walkera 36 som måtte tunes en del før lift-off....

        Comment


        • #5
          Selger ikke men oppforder fle3re til å kjøpe det

          Hadde vært utrolig kult om flere hadde fått øynene opp for dette helikopteret slik at forhandlere tok tak i det. Nå bestiller jeg deler fra Sverige og det er tungvint. www.helikit.se. Helikopteret fikk forøvrig kjempe bra omtale i mai-utgaven av Backyard Flyer Magazine. Vennligst ta kontakt om det er noen som er med på å dele erfaringer rundt dette helikopteret. Kunne tenkt meg å få byttet ut dekselet som ser litt kjedelig ut. Noen forslag? Jeg kan forøvrig bekrefte at batteriet holder i over 20 min flyging.

          Comment


          • #6
            Se hva de skriver i mai utgaven av Backyard Flyer Magazine

            Se hva de skriver i mai utgaven av Backyard Flyer Magazine om Skyartec Wasp v2
            Attached Files

            Comment


            • #7
              Hvem er du Stian?

              Comment


              • #8
                Hehe... er fortsatt ikke Stian som selger på Finn.no

                Men jeg kjøpte av han mener jeg å tro. Her er forresten bilde av den oppgraderte gyroen.
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  Da har jeg fått testet Waspen utendørs. Var litt vind, men ikke så ille. Storkoste meg med hovring... Ta gjerne en titt på bilder fra testen på youtube.


                  Hadde et par rundkast ved litt hard landing, men ingenting gikk i stykker.

                  Comment


                  • #10
                    Utrolig proffe bilder

                    Men ser at at treningunderstellet er på til deg også ennå ja...hehe Utrolig hvor bitt man blir av denne helikopter-basillen. Tror jeg må ut å fly igjen i dag. :O)

                    Comment

                    Working...
                    X