Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan er ditt hobbyrom?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvordan er ditt hobbyrom?

    Hei, hvordan ser deres hobby-rom ut?
    Jeg har endelig fått tid til å begynt på å få orden på hobby rommet mitt, er såpass heldig at jeg har 3 rom til disp.
    1) Hobbyrommet hvor bygging og fin-mekking kan tas..
    2) Verkstedet med alt verktøy..
    3) Et lager innenfor verkstedet hvor flyene henger fint etter nesa, og laget hyllesystem for vingene, utrolig kjekt å ha.

    I naborommet er matboden med kjøleskap og frys (kort vei til forfriskninger mao). Ute i gangen er inngangen til baderom med dusj og do, samt badstuen.
    Det er egen inngang til kjelleren, mindre sjangs for transportskader osv.

    Her er bilder av rommet --> 404 - File or directory not found.

    Hvordan ser deres rom ut? (kan trenge litt tips til ting og tang som kan være greit å ha på rommet)..
    Med vennlig hilsen / Best Regards
    Freddy Ulvseth
    http://freddy.ulven.com/rc

  • #2
    har bare en ting og si.......... lucky you
    arvid

    Comment


    • #3
      her er noen tips! ps: dette er ikke mitt hobby-rom!
      Attached Files
      Mvh Jan Ulrik Opheim

      Comment


      • #4
        Måtte bygge meg eget "hus" til alt verktøyet
        Attached Files
        Alt som kan fjernstyres.
        ---------------------------------------------
        The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
        Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
        Steinar Kvarme.

        Comment


        • #5
          Heey elektrodude! Har til og med egen tidsmaskin også du ser jeg...spøk til side.. Hva er egentlig den store brune runde dingsen på bilde nr.3 for noe?
          flott hobbyrom forresten!
          Tor Helseth
          Ålesund og Omegn Modellflyklubb

          Comment


          • #6
            Jop: Jeg har lignende hyllesystem for vingene mine, bare litt større format bare men de er ikke polstret, den ide'en likte jeg.. slike skum-greier selger dem på clas ohlson så jeg..

            Electrodude: Nice, eget hus og greier.. så ut som et lite tre-arbeids verksted, er dette bare for hobby eller litt mer jobb ting også eller?
            Bra system i verktøyet, det savner jeg, har i grunn bare brukt malene til forrige eier, men vurderer å male over og ta ut alt av spiker osv å lage nytt system på det En jobb jeg tar når jeg ikke har annet å gjøre, og det regner slik at jeg ikke får flydd, eller annet.. dvs.. en stund til sikkert..
            Med vennlig hilsen / Best Regards
            Freddy Ulvseth
            http://freddy.ulven.com/rc

            Comment


            • #7
              Haha...dere er morsomme igrunn! Jeg har en bod på 2 kvadratmeter og stuen full av sagflis når det pågår prosjekter!

              Men en dag...da får jeg det største hobbyrommet av alle! =o)
              Marius

              Comment


              • #8
                Hehe.Den "tidsmaskinen" er eit glass/sandblåse kabinett.kjekt å ha når man pussler litt med resturering av gamle R motorsykler.
                Dette er eit hobbyrom som brukes til alt.Lager litt hyttemøbler på bestilling,+ repperasjon/resturering av gamle møbler osv.Tar også på meg sveising, stål og tre dreiing,glass/sandblåsing ++++
                Alt som kan fjernstyres.
                ---------------------------------------------
                The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
                Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
                Steinar Kvarme.

                Comment


                • #9
                  Gammel tråd dette, men det er jo ingenting i veien for å vekke den til live igjen?
                  Her er mitt... skal få satt opp noe hyllegreier til å ha alt skrotet i, etterhvert!
                  (Noen som trenger TV forresten? Se bilde nr. 2 under bordet... hehe)
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    Den Grokkeren vekket gamle minner gitt!

                    Her er rommet vårt http://jetsofnorway.no/forum/viewtopic.php?f=4&t=34
                    Last edited by -GAS-; 08-03-10, 03:21.
                    Christen
                    http://jetsofnorway.com/

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by LarsFromasj View Post
                      Gammel tråd dette, men det er jo ingenting i veien for å vekke den til live igjen?
                      Her er mitt... skal få satt opp noe hyllegreier til å ha alt skrotet i, etterhvert!
                      (Noen som trenger TV forresten? Se bilde nr. 2 under bordet... hehe)
                      Ahhh....en søt liten Grokker jo

                      Comment


                      • #12
                        Grokkeren er mitt første modellfly. Ble bygget for ca. 10 - 11 år siden og har vel ikke vært i lufta på omtrent like lenge. Den har jo vært fløyet med noen ganger men...

                        Sitter en Cox Babe Bee .049 i nesa på den. Lurer på og elektrokonvertere den og fly med den igjen. hehe

                        Comment


                        • #13
                          Her er mitt, det er på loftet sammen med mange flyttekartonger som ikke er pakket ut enda
                          Sliter med å få lastet opp bildene her, men legger ved to linker:

                          file:///C:/Documents%20and%20Settings/et01/My%20Documents/Canon%20EOS%20400D%20bilder/2010_03_08/IMG_6476.JPG

                          file:///C:/Documents%20and%20Settings/et01/My%20Documents/Canon%20EOS%20400D%20bilder/2010_03_08/IMG_6486.JPG
                          Kristoffer Rosmo
                          Vingtor RC Klubb
                          Great Planes Super Sportster 40
                          SebArt Wind S110
                          Clik 2.0

                          Comment


                          • #14
                            Jeg bruker gangen og 2.etage. Snill samboer
                            Verktøyet står på kontoret.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              Med så mange flotte hobbyrom så er det ikke mye å vise til det hjørnet jeg har laget til i garasjen da. Men jeg har de fasilitetene jeg trenger, og det er praktisk å ha garsjen utenfor døren med ytterligere verktøy osv. Samt at jeg slipper dra maskinene inn og ut av huset når jeg skal ut å fly.
                              Eneste er at jeg får ikke ha rommet helt for meg selv. Den ene veggen måtte jeg overlate til kona som har dilla på alt som spirer og gror.
                              Attached Files
                              arhennie

                              MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                              http://hadelandmfk.no/
                              www.henniehobby.no/arne

                              Comment

                              Working...
                              X