Announcement

Collapse
No announcement yet.

CMPRO AT-6 Texan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CMPRO AT-6 Texan

    Noen som har denne modellen og kan fortelle litt om den, feks fly egenskaper og oppsett osv. Vurderer og gå til anskaffelse av denne, så hadde vært fint og få høre folk sine synspunkter osv.
    Attached Files
    Lars Norberg

  • #2
    Cmp At-6

    Har ikke erfaring med denne, men anskaffet meg en Corsair på 192cm fra samme produsent. Ble veldig skuffet over manual og arbeidet som er gjort. Eneste positive var finishen utvendig. Mulig jeg har vært uheldig, men har måttet "modifisere" en del. Den er ennå ikke i lufta så jeg vet ikke hvordan den flyr.

    Comment


    • #3
      hmmm

      Takker for svar, har jo ikke vært noen tilbakemeldinger her. Hvordan virker selve byggingen da, er den solid?
      Lars Norberg

      Comment


      • #4
        Cmp At-6

        Min har 3 delt vinge, med midstykke og kropp av glassfiber. Virker solid bygd, men dessverre passer delene litt dårlig sammen slik at jeg må gå over skjøtene med Epoxy. Bakre spant i kropp har nesten 0,7cm klaring til vegg på ene siden. CMP har brukt en del Epoxy for å tette dette ...Hmmmmm.
        Ellers glemte jeg å nevne at jeg skal sjekke opp med en kamerat, som jeg tror har kjøpt den samme som du vurderer. Er den ikke på ca 2m ??


        Svenn Ove

        Comment


        • #5
          Supert

          Hadde vært supert. Min er 210 cm i vingepsenn...
          Lars Norberg

          Comment


          • #6
            At-6

            Sjekket opp i dag med han jeg nevnte, og han forteller at dette var et av de beste ARF sett han har satt sammen, så det var jo gode nyheter. Han måtte modifisere noe vedr. overføring til høyderoret. Kan sende deg litt info hvis du vil kontakte ham.

            Svenn Ove

            Comment


            • #7
              Jipppii

              Høres bra ut. Kitet er bestilt så da er det bare og vente
              Lars Norberg

              Comment


              • #8
                at-6

                så bra... Lykke til. Legg ute en video av jomfruturen

                Svenn Ove

                Comment

                Working...
                X