Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flyging i området av Stord?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Flyging i området av Stord?

    Hei, har nok en gang endt opp på ferie på Fitjar i år også eneste forskjellen er at i år har det utbredt sett seg en stor modellfly intresse hos meg å lurer på om det er noe aktivitet på modellfly fronten. Har fly med både hjul å flottører så blir med på begge deler..

    Hadde hvert kjekt å fått flydd med litt andre piloter mens jeg har ferie her nede..
    - Thomas Rongve -

    www.aamfk.no

  • #2
    Flyging på Fitjar i ettermiddag

    Originally posted by MixxR
    Hei, har nok en gang endt opp på ferie på Fitjar i år også eneste forskjellen er at i år har det utbredt sett seg en stor modellfly intresse hos meg å lurer på om det er noe aktivitet på modellfly fronten. Har fly med både hjul å flottører så blir med på begge deler..

    Hadde hvert kjekt å fått flydd med litt andre piloter mens jeg har ferie her nede..

    Ja me har modellflyplass i bygdo, i "Juvet", ikkje verdens beste fasiliteter men ok for ikkje alt for store fly.
    Det er jo nydeleg flyver i dag, så det blir nok ein tur i ettermiddag, send ein melding dersom du vil vera med(97507684)
    Hans-Olav Malkenes
    Kalveid
    5419 Fitjar
    hansolavm@gmail.com

    Fitjar Modellflyklubb

    Comment


    • #3
      e dokke mange som driver med modellflyging aktivt her på Fitjar eller?
      - Thomas Rongve -

      www.aamfk.no

      Comment


      • #4
        Originally posted by MixxR
        e dokke mange som driver med modellflyging aktivt her på Fitjar eller?

        Meiner det er 11 eller 12 medlemmer i klubben, aktivitetsnivået er nok varierande, har vore labert siste 1,5 - 2 år.
        Men me er jo tross alt nokre aktive sjeler no også, så du får ta kontakt på mob. dersom du har lyst å fly saman med oss(me er to stk som flyr relativt ofte) det hadde jo vore kjekt å sjå eit nytt "ansikt".
        Hans-Olav Malkenes
        Kalveid
        5419 Fitjar
        hansolavm@gmail.com

        Fitjar Modellflyklubb

        Comment


        • #5
          Bare send mej ei melding på 91542819 hvis dokke skal ut å fly er så å si helt fri de neste 2-3 ukene hver eneste dag å trenger noe å gjøre på..
          Men dem neste dagene står flyet mitt stille skal inn på heiane no å se om ej får tak i noe lakk. Å ej venter på noen deler til flyet å.. men regner med at ej i lufta igjen til seinest helga da..
          men som sagt send melding eller ring om dere skal ut å flyge, hadde vært kjekt å sett ka fly dokke har å hilse litt på dere..
          - Thomas Rongve -

          www.aamfk.no

          Comment

          Working...
          X