Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rå flyging

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rå flyging

    http://www.filippo-materazzi.it/MIG-29_OVT.wmv
    Frode Lundgren

  • #2
    Hehe... Snaproll, harrier og flatspin hører vel helst 3D-modeller med store ror til, og ikke en jet!

    Tøft nok!
    Kenneth Davidsen

    Comment


    • #3
      nice

      Han må ha litt av en snurbo inni der. Nok motorkraft og nydelig flygning....
      Lars Norberg

      Comment


      • #4
        Utrolig flott fly, men er enig, 3D flyving med jet, blir litt "dumt". Greit nok at russerne har noen fly som klarer somme øvelser, men jeg liker å tro at jet er skala, 3D er ikke det.
        Hvilket fabrikat er flyet forresten? Comp Arf???
        Knut Erik
        But it flies, so who cares??
        www.torqueroller.com
        Steikje galen
        www.skalamodellflyklubb.no
        www.teamflyingcircus.com

        Comment


        • #5
          MIG 35 (Mig-29 OVT) fra Seb-Art vil jeg tro. Det er vel Sebastiano Silvestri som flyr.

          Sammenlign med denne:

          ...er vel ikke så langt fra skala etter det jeg kan se.

          Trekker du fra og legger til de faktorene som vi modellflygere alltid bakser med så er dette imponerende skalaflyging spør du meg.
          Mvh

          Olav Lund

          Comment


          • #6
            ...og etter det jeg kan se så har modellen thrust vectoring også...så da er vi vel rimelig innenfor scalabegrepet hva flygingen gjelder...

            ...er jo langt på vei enige når det gjelder deres skalakomentarer. Hører vel selv til kategorien; "Nagleteller" når det kommer til skala

            Imponerende flyging...skala eller ikke.
            Mvh

            Olav Lund

            Comment


            • #7
              Det var skikkelig kult... han tok jo bedre harrier med den jett-en en jeg har sett mange gjøre med vanlige 3d fly!!!
              og ja... etter å ha sett russiske fullsize på video er jeg enig i at det er meget bra skala-flygning av hr. Silvestri her. De nye jetflyen kan jo fly slik de.
              Så dette med skalaflygning med jet er som med alt annet. det må passe til modellen man flyr.

              Comment

              Working...
              X