Announcement

Collapse
No announcement yet.

Scorpion ARF Hotliner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scorpion ARF Hotliner

    Hei.
    Leste omtalen av Scorpion ARF, fikk veldig lyst på dette flyet.
    Men jeg lurte på om dette er vanskelig å sette sammen, har ingen erfaring med å bygge selv. Tenker at jeg skal ha børsteløst oppsett, men lurer litt på om dette blir for vanskelig å fly for meg? har mange timer med en F27C stryker (børsteløs) og RealFlight G3.

  • #2
    Holdt på å kjøpe denne i fjor av samme grunn som Jarle, som skrev artikkelen; Jeg trengte et hangfly. Dessverre hadde ikke griffin-models denne på lager, så det ble ingen Scorpion på meg. Flyet er ARF, så å sette det sammen bør ikke bli noe problem, men hvis du ser på bildene her, så ser det ikke ut som monteringen av elektronikken er egnet for nyebegynnere. Dårlig plass i seilfly og hotlinere

    Blashyrk (mighty ravendark)?
    Run, live to fly, fly to live, aces high!
    Erlend Larssen

    Comment


    • #3
      Originally posted by erlend
      Holdt på å kjøpe denne i fjor av samme grunn som Jarle, som skrev artikkelen; Jeg trengte et hangfly. Dessverre hadde ikke griffin-models denne på lager, så det ble ingen Scorpion på meg. Flyet er ARF, så å sette det sammen bør ikke bli noe problem, men hvis du ser på bildene her, så ser det ikke ut som monteringen av elektronikken er egnet for nyebegynnere. Dårlig plass i seilfly og hotlinere

      Blashyrk (mighty ravendark)?
      Var det jeg fryktet, så ikke akkurat ut som det var så god plass der gitt

      Immortal er saker det

      Comment


      • #4
        Kan jo tenkes at Jarle har satt motor i sin nå, kanskje han kan komme med noen erfaringer? Fikk veldig lyst på denne igjen, koster jo bare litt over tusenlappen

        --
        Så Immortal live tidligere i sommer, må nesten se dem igjen når de spiller i Notodden i oktober
        Run, live to fly, fly to live, aces high!
        Erlend Larssen

        Comment


        • #5
          Er ikke ille pris på den nei, hadde vært moro med en hotliner.

          Må prøve å komme meg til Notodden jeg også.

          Comment

          Working...
          X