Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rcmarked/modellflynytt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rcmarked/modellflynytt

    Hallo i luken.
    Det er en ting jeg ikke forstår som skjer her på forumet og på rcmarked til tider.
    Hvorfor legge ut samme annonse,kanskje bare med annen overskrift flere ganger etter hverandre når det står akkurat det samme på de?
    Noen ganger har jeg også sett på forumet at det blir repetert det samme etter hverandre.

    Vi ser hva dere skriver. Det blir ikke mere interresangt om det står flere ganger
    Takk for deeeeeee

    Mvh Pål Jonny

  • #2
    Det er vel annonsørene som har betalt for å få reklamene sine på, og så har de litt forskjellige bilder/FLash-filer sikkert...hvis det var det du mente?
    Mvh,
    Anders Moen

    Comment


    • #3
      Om du tenker på f,eks ThreeDeeannonsene som ligger på forsiden på rcmarked akkurat nå så skyldes det i sin enkelhet at den er lagt inn under to forskjellige kategorier. Fly og elektro.

      Siden ikke alle brukerne går på forsiden og skummer gjennom de sist innlagte annonsene (som favner alle kategorier på rcmarked), er det nok vanlig å legge inn på flere kategorier for å være sikker på nå målgruppen sin.

      Kategorisering av annonser har helt klart sine fordeler i forhold til søkbarhet o.s.v. Du har akkurat pekt på medaljens bakside. Nemlig at enkelte annonser kan dukke opp to eller flere ganger i enkelte litt videre søk.

      Jeg for min del synes denne baksiden er såpass bagatellmessig at jeg har tenkt å sove godt i natt likevel. I alle fall så lenge jeg vet hva årsaken er
      Mvh
      Torbjørn Gustafson
      www.trmfk.no



      Will fly for food

      Comment


      • #4
        Nå var det vel annonser på RC-marked han tenkte på. Er enig i at det er irriterende med slike repetisjoner både her og der. Tror imidlertid det som oftest skyldes fingertrøbbel.
        Fred Larssen

        Comment


        • #5
          Hei. Reglene på rcm sier at en annonse kun skal ligge under en kategori. Nå er det ikke lenge før jeg begynner på oppgradering av de sidene, og da blir alt mye bedre.

          Comment


          • #6
            spennende! liker rcmarked eneste å henge seg opp i er det trådstarter mener her, pluss ting som ikke er rc relatert
            T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
            Yak 54 m ASP65
            Depron vrak ;)
            masse annet stæsj som bare står der å tar plass ;)

            "Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"

            -- Ronny --

            Comment


            • #7
              Originally posted by klausre View Post
              Hei. Reglene på rcm sier at en annonse kun skal ligge under en kategori. Nå er det ikke lenge før jeg begynner på oppgradering av de sidene, og da blir alt mye bedre.
              Kommer da pris også opp i listen, eller må du fortsatt inn på hver enkelt anonse for å se pris...
              Edvin
              ------
              http://home.no.net/hansenmh

              Comment


              • #8
                Når ny versjon kommer, har jeg større mulighet til å putte ting i listen, samt at dere får mulighet til å gi "stemmer" til hverandre. I tillegg kan annonser rapporteres direkte inn til meg, slik at jeg kan slette de raskere.

                Det er en god del mer, men dere får vente å se.

                Comment

                Working...
                X