Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spitfire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spitfire

    Har lyst til å bygge meg en spitfire i størrelse 120-Giant Scale ish og da i ARF. Er det noen som har noen anbefalinger om hvilke fabrikater som lager bra og forholdsvis skalalike modeller?Har kikket litt på TWM sin GS, men har ikke funnet noe særlig tilbakemeldinger på denne modellen. Vet ikke om det kanskje er lønnsomt å bestille fra utlandet også?
    Mvh
    Ståle

  • #2
    ARF, æsj. Bygger heller selv, da får du det akkurat som du vil.
    Ett eksempel er Yellow Aircraft som har en fin Spit:

    Her er noen gode byggesett av Spitfire: Domain Names, Web Hosting and Online Marketing Services | Network Solutions
    Attached Files
    Last edited by Tom Erik; 12-11-07, 08:23.
    Tom Erik Smedal
    www.artistic3D.net
    www.photopia.no

    Comment


    • #3
      Så ut som et bra sett. Er bare det at jeg er altfor lat og samtidig altfor rastløs til å bygge alt fra grunnen selv
      Mvh
      Ståle

      Comment


      • #4
        Nå kommer vinteren sakte men sigende og byggesesongen begynner, greit å ha noe å sysle med, men har man ikke tid, litt late så går det jo greit med ARF
        Øyvind Kveen Fagervold

        -Graupner Club Star

        For tiden få fly

        Comment


        • #5
          Jeg bruker jo opptil flere måneder bare på å bli ferdig med en ARF, så da skjønner dere jo ståa
          Mvh
          Ståle

          Comment


          • #6
            Hva med KMP Spitfire mk XIV, noen som har noen erfaringer med denne?
            Mvh
            Ståle

            Comment


            • #7
              kikk her http://scalewarbird.hopto.org/forum/...php?topic=31.0 esm som rs-flight selger er vel samme som kmp
              Tom Nohr
              Tennisveien 9
              2450 Rena

              Frsky taranis 9+
              Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
              Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
              + diverse små ting

              Comment


              • #8
                Oki, takk. Har sendt en mail til RC-flight. Den er ikke på sidene deres, kanskje de muligens får den inn senere. De har en Blackhorse Spitfire, men den så ikke særlig bra ut
                Mvh
                Ståle

                Comment


                • #9
                  Jeg er ikke spesielt Spitinteressert, men jeg har fått en fornemmelse av at gode skalaeksemplarer i den størrelsen må bygges fra tegning. Den nye fra Aviation design er muligens et unntak. At det er en Mk9 er jo et pluss hvis du vil bygge Norsk.
                  New composite spitfire - RCU Forums

                  Styr klar av CMP 120 size.

                  Lars

                  Comment

                  Working...
                  X