Announcement

Collapse
No announcement yet.

Norsk Engrosservice

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Norsk Engrosservice

    Er det noen som har planer om å handle små rc- fly, helikoptre eller liknende ting fra nevnte firma, så bør en i stedet velge en annen leverandør. Jeg bestillte en slik Flytech øyenstikker hos dette firmaet for en stund tilbake. Da varen kom viste det seg at det ikke var orginal Flytech produkt, men en dårlig etterligning av slett kvalitet. Etter en lading og noen vingeslag hjemme i stua, skulle saken testes i den lokale idrettshallen ett par dager etter. Nå var det ikke kontakt mellom kontroll og "modell", og den lot seg heller ikke lade mer.
    Sendte melding til leverandør om at varen ikke fungerte, - at jeg var misfornøyd med kvaliteten og at hele greia ville bli sendt i retur. Som sagt, så gjort. Det varte og rakk og etter ett par purringer fikk jeg beskjed om at "en service tekniker" skulle se på saken.
    En sjekk på postens pakkesporing avslørte imidlertid at sendingen ikke var hentet på posten enda, - over 14 dager etter ankomst (14. november). Konfrontert med disse opplysningene, skyldte de på at posten ikke hadde levert ut hentelapp. Nå fikk de imidlertid kollinr. av meg og skulle sjekke med posten, - det var sist fredag. En sjekk i dag avslører at pakken fremdeles ikke er utlevert. De virker også som de har sluttet å svare på mail.
    Oppfordringen er derfor klar, - styr unna Norsk Engrosservice !!
    Last edited by Vassi; 04-12-07, 19:25.
    V.h.

    Arvid Vastveit
    http://www.strand-mfk.org

  • #2
    greit å vite... lykke til videre i saken!
    -= www.samundsen.net =-

    Comment

    Working...
    X