Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jager med DF?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jager med DF?

    Ser etter noen jagere med DF, men vet ikke hvilket jeg vil ha egentlig..har ikke funnet så mye heller

    Vil helst at det skal ha hjul..

    Har sett på Mirage 2000 og F/A 18 Hornet

    Men likevel ikke sikker, har ikke lyst på RTF-pakke egentlig, vil helst ha ARF, men finner ikke akkurat mange av ARF-ene på jagere DF :s
    Mvh,
    Anders Moen

  • #2
    Kan denne væe noe da? Fikk den i julegave av meg sjøl, men som vamlig. senderen virket ikke men selve flyet synes jeg faktisk er braBrikkebutikken.no - Norges beste LEGO utvalg! - Brikkebutikken
    Last edited by arvid; 27-12-07, 06:43.

    Comment


    • #3
      Ja, har sett på den litt (er det ikke den som jeg linka til ovenfor?)

      Men hvis jeg ikke finner noe annet, så tror jeg også at det blir den
      Men det var vel ikke verre enn å bare skifte krystall på mottakeren så du fikk brukt din egen radio, vel?
      Mvh,
      Anders Moen

      Comment


      • #4
        Har nå montert den. Jeg må si jeg synes finishen er bra til og være en sånn litt billigtype, men er fornøyd. Dessverre så begynte det og ryke ut av senderen når jeg skrudde den på men en ny kommer i posten. Jeg har for øyeblikket ingen andre ledige mottakere så jeg har tenkt og prøve den orginale senderen. Etter en grundig rekkeviddetest seff. Jeg synes motoren skyver godt, og kan ikke tenke meg annet enn at denne kommer til og gå bra. Utrolig bra service fra brapris hvetfall. Den skal dem ha. Gleder meg til og prøve den en dag med bedre vær. Jeg synes det var litt vanskelig og balansrere cg her, men jeg får bare prøve meg litt. (Ikke verdens beste instruksjon hefte som fulgte med)

        Comment


        • #5
          Den er grei, da får vi se om det ikke blir en F/A 18 Hornet fra brabris.no når neste lønning kommer inn (forhåpentligvis neste uke)

          Edit:
          Her har jeg en til som jeg skal se litt nærmere på:
          Brikkebutikken.no - Norges beste LEGO utvalg! - Brikkebutikken
          Mvh,
          Anders Moen

          Comment


          • #6
            Vi kan jo forsøke og holde tråden varm her. Utvekslig av erfaringer er jo den beste måten og lære på. Lykke til hverfall.Det fulgte med 2 store bomber også

            Comment


            • #7
              Det kan vi sikkert prøve å gjøre
              Tror det blir den F/A 18 Hornet'n, hvis dem ikke får inn SU-27 på lager igjen før jeg har fått lønning

              Men du vet ikke om noen slike DF jagere som er ARF? Eller, kan godt være nesten RTF, men jeg vil ikke ha flere radioer - hadde vært greit å slippe flere av dem nå hehe
              Mvh,
              Anders Moen

              Comment


              • #8
                Den kyosho f 16 får jo knallgod skryt. Den har ikke hjul da. Også må du ha radioutstyret sjøl. Men prisen er jo litt lavere.1690 tror jeg.Jeg tror det er ett bra kjøp. Du kan jo prøve og lage noe understell selv. Men jeg mener og ha sett en annen nettshop som har en sukhoi.Jeg skal lete litt og heller logge meg inn igjen hvist jeg finner den.

                Comment


                • #9
                  Mikronor.no har su 27 og modellflybutikken.no har jo den red arrows. Kikk litt på dem. Den su 27 ser jo helt suveren ut spør du meg.

                  Comment


                  • #10
                    SU 27 som du mener på mikronor.no, er det den shockflyer-versjonen?
                    Jeg fant iallfall ingen andre der...
                    Mvh,
                    Anders Moen

                    Comment


                    • #11
                      shock flyer og shock flyer............ hehe den er fra art tech

                      Comment


                      • #12
                        Aha! Nå fant jeg den riktige hehe
                        Jeg fant bare den der shockflyeren jeg

                        Men den er også RTF da
                        Skal lete litt etter flere nå, så får vi se om jeg eller noen andre finner noen som helst er ARF

                        Finner jeg ikke noen ARF, så må det nok bli RTF.....

                        Edit:
                        Her ser det ut som at det er noen ARF-fly, som ser veldig bra ut: http://www.greatwings.no/index.html?...arget=d73.html
                        syns jeg iallfall hehe
                        Last edited by Anders Moen; 27-12-07, 17:53.
                        Mvh,
                        Anders Moen

                        Comment


                        • #13
                          Nå skal jeg prøve og sette inn en link her. Har klart det før men.........
                          404 - File or directory not found.
                          det gjelder red arrows fra modellflybutikken. Jeg tror det finns en test av den her på forumet også. søk/let og finn
                          den er ikke dum den heller. Uten radioutstyr.

                          Comment


                          • #14
                            Mhm, skal sjekke

                            Takker for hjelp
                            Mvh,
                            Anders Moen

                            Comment


                            • #15
                              Tror det blir den Hornet'en fra brapris.no
                              Sa at jeg helst ikke ville ha RTF, men da slipper jeg iallfall å sette sammen så mye, ergo det blir flyving fortere (og det trengs, for i det siste har jeg bare fått tatt 3 turer med en shockflyer som ikke tålte mer enn de 3 korte turene )

                              Så det blir nok Horneten. Bestiller så fort jeg får lønning, men siden det er ferie så får jeg sikkert ikke så mye, så det kan ta enda en måned
                              Mvh,
                              Anders Moen

                              Comment

                              Working...
                              X