Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ripe i lakken for en stakkars bilselger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ripe i lakken for en stakkars bilselger

    Må bare skrive om bilselgern på jobben som kjøpte et helikopter av meg på fredag.
    Jeg gikk igjennom basiken sammen med han og ba han ta det litt med ro. Helikopteret haddde han kjøpt til sin sønn på 16år. Ba han hoppe litt rundt på bakken med treningsunderstellet påmontert. Selvfølgelig ute. Helikopteret ble liggende på jobben pga skadede hovedrotorblader (hakk i enden) som han skulle få nye av meg på lørdag. På lørdag mens han var på jobb har det klødd litt for mye i fingrene hans til at han greide å la være. Han måtte prøve gaven han hadde kjøpt. Jeg skulle komme litt senere på dagen for og montere nye blader og vise han litt mere og fortelle litt hva han måtte passe på.
    Fikk en melding der det stod. "Drit i helikopteret i helgen. Du må sette det sammen igjen til uka". Jaja, tenkte jeg. Sikkert ikke så ille som han sier. Men det var vist det.
    Han hadde først kræsjet i skuldra sin. Uten at han eller helikopteret heldigvis tok skade. Så hvorfor ikke prøve en gang til. Han hadde mistet kontroll over dritten og flydd rett i en nesten ny bil til den nette sum av 569 000.- Det ble riper i dør og diverse. Skader for vel 5000.-
    Helikopteret var totalvrak så nå har jeg fått i oppgave og sette det sammen og gi han et en litt bedre innføring. Skal be han kjøpe en simulator også
    Attached Files
    I find that a Ducks opinion of me is very much influence`d over whether or not i have bread with me

  • #2
    Han må vel selge noen biler for å betale det der
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

    Comment


    • #3
      fin den der!
      har du bilder av heliet etter møtet med bilen også?
      mvh Joar Ulgenes

      Diverse som svever oppe i det Blå.

      Comment


      • #4
        hehe. han var ikke så høy på pæra som vanlig
        Fikk ikke tatt bilder av heliet. Er nå demontert og var ikke så ille som først antatt.
        Gikk værre utover bilen
        I find that a Ducks opinion of me is very much influence`d over whether or not i have bread with me

        Comment


        • #5
          Ja, dette var jo en skikkelig morsom historie. Strålende. Jeg kjenner at gleden stiger når jeg kan være skadefro. Er du lur bør du ta litt i tillegg når du skal bygge opp helikopteret. Da blir har helt sikkert glad.

          Sørg endelig for å få tatt ett bilde av bilen slik at vi kan godte oss skikkelig. Litt synd at dette ikke var din bil, for da hadde du vel gjerne satt ett smil som dette etter posten din

          Jan Harry Svendsen

          Comment


          • #6
            skjønner iike helt hva du mener helihover?
            tommelen ned å sånn?? hmm
            I find that a Ducks opinion of me is very much influence`d over whether or not i have bread with me

            Comment


            • #7
              Vel, dette kalles ironi. Jeg mener at denne tråden er noe av det mest smakløse jeg har lest her inne noensinne.

              Derfor, tommelen ned.

              Comment


              • #8
                Det var vel litt å ta i.. Synes historien var morsom jeg. Han ble advart, men prøvde seg på egenhånd allikevel og fikk seg en lærepenge. Godt det kun gikk ut over bilen og ikke andre mennesker.

                Og jeg må innrømme det; det er gøy å høre om andres flauser. Sånn er det bare, sånn er de fleste av oss. Men så kan jeg le av mine egne tabber og (og dem er det noen av)
                Geir


                3D plane - 1D brain

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Helihover View Post
                  Vel, dette kalles ironi. Jeg mener at denne tråden er noe av det mest smakløse jeg har lest her inne noensinne.

                  Derfor, tommelen ned.

                  Jøss. Det var da voldsomt. Skulle nesten tro det var din bil det var snakk om
                  Mvh
                  Torbjørn Gustafson
                  www.trmfk.no



                  Will fly for food

                  Comment


                  • #10
                    Ironi er ikke det samme som sarkasme.

                    Jeg syns det var morsomt.

                    Comment


                    • #11
                      Jeg syns det var litt morro jeg da.
                      Bilen er en død ting. Å det var vår bruktbil så gikk ikke utover andre en han selv fordi han ikke kunne vente på meg.
                      Men hvis du syns det var en smakløs historie så respekterer jeg din mening, men bryr meg lite om den.
                      Smaken er som baken
                      I find that a Ducks opinion of me is very much influence`d over whether or not i have bread with me

                      Comment


                      • #12
                        "Drit i helikopteret i helgen. Du må sette det sammen igjen til uka"

                        Det betyr i praksis at han som kræsja ikke syns dette var så forferdelig. Fatter ikke at dette var noe å bry seg med? Bare en liten, artig historie om oss nybegynnere som kan ha høyere haleføring enn ferdighetene skulle tilsi.

                        Dette innlegget er en liten dask på poten til alle selvhøytidelige menn som tror de mestrer alt, ikke minst evnen til å tolke intensjonene bak en tekst.
                        Anders Eiebakke
                        90078513

                        Comment


                        • #13
                          Søk hjelp

                          Originally posted by Helihover View Post
                          Ja, dette var jo en skikkelig morsom historie. Strålende. Jeg kjenner at gleden stiger når jeg kan være skadefro. Er du lur bør du ta litt i tillegg når du skal bygge opp helikopteret. Da blir har helt sikkert glad.

                          Sørg endelig for å få tatt ett bilde av bilen slik at vi kan godte oss skikkelig. Litt synd at dette ikke var din bil, for da hadde du vel gjerne satt ett smil som dette etter posten din

                          Jan Harry Svendsen
                          Bare en ting å si:
                          Slå opp på P i gule sider... P for Psykolog
                          Om du ikke ser det morsomme i dette, så syns jeg synd på deg !
                          Kjør hardt, Kjør stiiiil !
                          Kjør i grøfta med ett SMIIIIL !
                          Og ring deretter Falck

                          Comment

                          Working...
                          X