Announcement

Collapse
No announcement yet.

F-86 Humor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • F-86 Humor

    If you're faced with a forced landing, fly the thing as far into the crash as possible. — Bob Hoover

  • #2
    Hysterisk morsom
    Og bra laga.
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment


    • #3
      Ulovlig ?

      Jeg lo så jeg nesten mista pusten da han kom ut med den 25 liters kanna !!!! Burde ikke vært lov å lage noe så morsomt !! hehehe
      Tok nesten livet av meg
      Kjør hardt, Kjør stiiiil !
      Kjør i grøfta med ett SMIIIIL !
      Og ring deretter Falck

      Comment


      • #4
        Hehe, morsom film.

        Og jeg som trodde jagerflyvere var meget seriøse folk....

        Comment


        • #5
          Originally posted by Jøllsrud View Post
          Hehe, morsom film.

          Og jeg som trodde jagerflyvere var meget seriøse folk....
          Jeg har truffet min del av arten, og skjønner ikke hvor du får det fra?
          Husker jeg så noen videoer fra 331 skv, og tror de hadde en slags tradisjon på å lage humoristiske skvadronsvideoer.
          Mange oppegående folk med tildels god tid, har alltid skapt grobunn for mye spøk og moro i Luftforsvaret.

          Lars

          Comment


          • #6
            Originally posted by LaSt View Post
            Jeg har truffet min del av arten, og skjønner ikke hvor du får det fra?
            Husker jeg så noen videoer fra 331 skv, og tror de hadde en slags tradisjon på å lage humoristiske skvadronsvideoer.
            Mange oppegående folk med tildels god tid, har alltid skapt grobunn for mye spøk og moro i Luftforsvaret.

            Lars
            Ja den årlige Julebeercall filmen må lages. Og ingenting er bedre om den inneholder et lite sleivspark til nabo-skvadronen også
            Jan e. Lohne

            Comment


            • #7
              Dritbra!

              Comment

              Working...
              X