Announcement

Collapse
No announcement yet.

Byggeblogg Contender 60

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Byggeblogg Contender 60

    Heisann.
    Tenkte eg skulle prøve meg på ein byggeblogg. Mest for å få råd og tips under bygginga dersom eg skulle stå fast. I tillegg kan det være kjekt for andre å sjå korleis dette byggesettet er

    Dette blir mitt første fly eg skal bygge. Har før flydd ein robbe tequila og kjøpte nylig (2 uker sidan) ein At-40. Men fannt ut at eg måtte ha meg ein prosjekt å jobbe med.

    Etter mykje at og fram bestemte eg meg for å prøve å bygge Contender 60 fra Top Flite.

    Link: <link>http://www.top-flite.com/airplanes/topa0210.html</link>

    Fikk pakken idag. Kvaliteten på alt såg veldig bra ut. Tegningene var veldig oversiktelige, og det var i tillegg med mindre tegninger for å holde oversikt Bruksanvisningen var ryddig og inneholdt mange bilder og god tekst.

    Let the building begin'


    Frank

  • #2
    Har begynt på vinga. Legger ut nokon bilder fra dette.
    Attached Files

    Comment


    • #3
      Da har eg fått gjort ferdig undersida av vinga. I morgen skal eg til på oversida er planen.

      Har ikkje fått kjøpt inn utstyret eg skal bruke i flyet enda. Tenkte eg skulle kjøpe nye servoer og mottaker. Gidder ikkje flytte det over fra det andre flyet. Har ein OS 46LA i At-40'en min som eg tenkte eg skulle prøve på dette flyet.

      Når dere trekker flyet deres, hva bruker dere?

      Monokote?

      Kva er enklest? Har aldri gjort det før. (bortsett fra å lime på litt film når eg har reparert småting på at-40en)
      Er litt perfeksjonist, så må være noe eg får til og som ser bra ut hehe..
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Gløymte å legge ut bilder av Contenderen ferdig bygd.
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Dette ser flott ut, fortsett med bra arbeid
          fly:
          - Endelig var min første fuel trainer Bestillt! SkyRaider MachII.
          - MiniMag: Motor:TowerPro 2409 (Bruker flottører på denne traineren)





          Radioer:
          2 To-kannals bilradioer
          2 E-Sky 6-ch
          Og en Pico Line 4ch fra Multiplex

          Adressen til hjemmesida mi er: http://home.no.net/flyingla

          Comment


          • #6
            Originally posted by frneset View Post
            Når dere trekker flyet deres, hva bruker dere?

            Monokote?

            Kva er enklest? Har aldri gjort det før. (bortsett fra å lime på litt film når eg har reparert småting på at-40en)
            Er litt perfeksjonist, så må være noe eg får til og som ser bra ut hehe..
            Første gangen du trekker et fly blir veldig sjelden bra. Skal du ha det perfekt bør du ha gjort det endel ganger! En ting som er viktig er å ha et godt strykejern og bruke gooooooooooood ti på tilpasning og når du legger på filmen.
            Jeg synes monokote er veldig greit å arbeide med.

            Håper på mere bilder
            Futaba 6EXA
            Futaba 10C 2,4Ghz
            Piper J3 Cub, RCV 60SP
            Katana, CRRC PRO 50ccm

            Comment


            • #7
              Originally posted by Flygal View Post
              Første gangen du trekker et fly blir veldig sjelden bra. Skal du ha det perfekt bør du ha gjort det endel ganger! En ting som er viktig er å ha et godt strykejern og bruke gooooooooooood ti på tilpasning og når du legger på filmen.
              Jeg synes monokote er veldig greit å arbeide med.

              Håper på mere bilder
              oki.
              Står mellom solar eller monokote. Har høyrt at solar skal være lettere å legge.. Men minuset der er at ein bør legge på klarlakk?

              Meir bilder kommer.. GJorde meg nesten ferdig med vinga idag. Rekker ikkje legge innpå bilder nå. SKal legge inn i morgen

              Comment


              • #8
                Litt forandring i planene

                Nå skal eg kjøpe ny motor til dette flyet

                Har tenkt å gå for ein litt billigere motor enn den OS'en jeg har stående i At-40'en min.

                Motor:
                ASP/Magnum/SC 52 2-takter
                Siden finnes ikke

                Servoer:
                5 stk: Waypoint W-1621MG
                Siden finnes ikke

                Noen av gutta på flystripa har denne og var veldig godt fornøgd med han. Har drakraft på 6 kg. I tillegg er den ganske rimelig.

                Mottaker:
                Hitec HFS06MT Mini 6ch
                Siden finnes ikke

                (skal ringe elefun om denne. Dersom den er fullrange blir det denne. Vis ikkje blir det ein anna).

                Litt usikker på farge på betrekning enda. Muligens det blir kvit og rød som orginalen Vi får sjå

                Kom med innspel angående valg av motor/servo/mottaker eller andre ting.

                Kjekt med tilbakemeldinger

                Comment


                • #9
                  Da har eg hatt nokre timar til i garasjen.
                  Idag er eg blitt ferdig med vinga. Sånn omtrent ivertfall. Skal finpusse enda litt meir før eg skal trekke ho.

                  Det eg har gjort på vinga idag er:
                  -Lagt sheeting på topp av vinga.
                  -Lagt plater mellom ribbene for å stive av litt.
                  -Limt på fronten på vinga. Høvla og pussa den så den fikk ein oval form.

                  I morgen skal eg begynne på rora tenkte eg
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    Da har eg fått gjort meir på flyet.

                    I går fekk eg laga balanseroret, flaps'en og nesten heile høgderoret.

                    Det var i grunn ein grei sak. Litt filing og pussing så gikk det veldig greit.

                    Nå er det igrunn "berre" igjen å bygge kroppen, så har eg bygd alle delene til flyet. Ja, og rora til høgderoret og sideroret og roret til den.

                    Bilder legges ved.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      Har forresten også bestemt meg for korleis betrekning eg skal ha på flyet. Legger ved bilder så dere får sjå. Blir noe lignende det. Får det nok ikkje til så fint som det der, men noe i samme duren
                      Attached Files
                      Last edited by frneset; 16-05-08, 16:27.

                      Comment


                      • #12
                        Det ser ut som om du har god fremgang på byggingen. Fortsett med det. Contender 60 fristet meg for noen år siden også. Ble aldri noe av dessverre.

                        Når jeg ser bildene dine av byggingen får jeg lyst til å bygge et fly fra bunnen av selv
                        Har tenkt på noe slikt: http://www.hobby-lobby.com/telemaster12.htm
                        Kanskje til vinteren hvis jeg får tid.
                        Lars Henrik Kjølberg

                        http://www.flickr.com/photos/larshkj/

                        Klubber:
                        Jets of Norway
                        Nittedal modellflyklubb

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by larshkj View Post
                          Det ser ut som om du har god fremgang på byggingen. Fortsett med det. Contender 60 fristet meg for noen år siden også. Ble aldri noe av dessverre.

                          Når jeg ser bildene dine av byggingen får jeg lyst til å bygge et fly fra bunnen av selv
                          Har tenkt på noe slikt: http://www.hobby-lobby.com/telemaster12.htm
                          Kanskje til vinteren hvis jeg får tid.

                          oki. Ja har vært bra framgang i det siste Håper på å få han klar til trekking innen 2-3 veker.

                          Contenderen har vært eit veldig fint byggesett. Mye variasjoner. Noe er ferdig skjært, medan andre ting må du skjære til sjølv. Ganske greit det syns eg, at ikkje alt er ferdig skjært.

                          Gleder meg til å sjå korleis flyet blir i lufta

                          Comment


                          • #14
                            Har begynt på kroppen på flyet. Legger ved litt bilder fra det

                            Ser ut som at eg ikkje får gjort så mykje meir på nokre dagar. Gikk tom for balsaflak. Må få tak i det før eg kan fortsette
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              Da har eg komt igang igjen med byngginga. Har gått litt seint de siste vekene grunna mykje jobb og konfirmasjon og styr.

                              Har jobba med cowlingen de siste dagene. Noko som var utfordrande nok. Etter mykje arbeid med pussepapiret vart det brukbart fint til slutt

                              Men har funnet eit problem med cowlinga. Det skal ligge ein kloss i botten av cowlinga, såkalla "bottom cowling". Den skal limest fast til sjølve ramma. Men problemet da er at jeg ikkje kommer til mutrene når eg skal demontere motoren.

                              Så må lage til noko der. Skal enten lage 4 hull i "bottom cowling" som det er plass til ein skrutrekker i. (så setter eg mutra på toppen av motorfestet, så eg kjem til å skru gjennom hullet).

                              Eller så må eg få festa mutrene til motorfestet på ein måte.

                              Dette problemet har ikkje topflite tenkt på når de har laga dette.

                              Men men.. Problemet skal nok bli løyst


                              Legger ved nokre bilder fra cowlingen..
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              X