Announcement

Collapse
No announcement yet.

Erfaringer med RC-expert?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Erfaringer med RC-expert?

    Hei og hå folkens.
    Er da nokon ute i detta landet som har nokon erfaringer med RC-expert?
    Har bestillt og betalt ein T-rex500 pakke frå dei og kan ikkje sei at eg er fornøyd så langt.
    Bestillte pakken 30 Juni og har ikkje mottat beskjed om at den er sendt enda, dei skriver at dei sender bestillingene ca 3 dager etter bestilling. Har prøvt å sende dei e-post og får ikkje svar derfra. Fa... har eg blitt lurt??

    Ja ja får vel smøra meg med tålmodighet og gje dei nokre dagar te..
    Mvh:
    Johnny.Ystanes. Ullensvang Herad
    www.folgefonnrc.ning.com

    MA X-Cell Fury Extreme 90
    Raptor 90 3D
    Raptor 50 Titan SE
    T-Rex500GF
    T-Rex450SE V1
    JR Pcm9XII m/2.4Ghz modul

  • #2
    Handlet en T-Rex 450 fra de i fjor og da tok det også litt tid, men den kom frem til slutt. Tror det tok nærmere 3uker eller noe
    Last edited by Magnus Harbak Nordvik; 13-07-08, 22:27.
    T-Rex 500CF
    F-22 Raptor Hangar9
    Blade CX2
    Mini Pulse XT E-Flite
    Pitts Model 12 15e
    Spectrum DX7

    Comment


    • #3
      Jeg har ikke handlet der selv, og har lest nok om de til ikke å gjøre det heller....

      500'en din kommer nok, men det kan ta laaaaang tid.

      Dette er et standard spørsmål i utlandet, ta et søk på helifreak så skjønner du hva jeg mener.
      Hilsen Rune Marcussen

      MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
      T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
      JR DSX9

      Fitjar Modellflyklubb
      ---------------------------------------------------------------------------
      Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!

      Comment


      • #4
        Originally posted by roadrune View Post
        Jeg har ikke handlet der selv, og har lest nok om de til ikke å gjøre det heller....

        500'en din kommer nok, men det kan ta laaaaang tid.

        Dette er et standard spørsmål i utlandet, ta et søk på helifreak så skjønner du hva jeg mener.
        Helt enig med Roadrune her!! VIl ikke ha handlet der igjen, men har du tolmodighet går det nok bra. Har vel ikke kommet over noen gode omtaler av de enda
        T-Rex 500CF
        F-22 Raptor Hangar9
        Blade CX2
        Mini Pulse XT E-Flite
        Pitts Model 12 15e
        Spectrum DX7

        Comment


        • #5
          Jeg handlet der for ca 9 mnd siden uten noen problemer, dog med ebay som "mellommann". Jeg mener å huske at shipping var omtrent som normalt for Østen, en ukes tid totalt. 30. juni begynner å bli en stund siden ja så det er god grunn til å være irritert.
          Du kan jo forsøke å få tak i ham via Skype som han annonserer at han bruker?
          --
          Thomas Kvitle Jenssen

          Comment


          • #6
            Etter mykje korrespondanse med rc-expert på e-post og diverse advarsler og truing med å heva heila kjøpe har eg no fått e-post at pakken blei sendt i dag.
            Trur nok da at detta blei sista gonge eg bruker rc-expert pga VELDIG dårleg kunde oppfølging.
            Mvh:
            Johnny.Ystanes. Ullensvang Herad
            www.folgefonnrc.ning.com

            MA X-Cell Fury Extreme 90
            Raptor 90 3D
            Raptor 50 Titan SE
            T-Rex500GF
            T-Rex450SE V1
            JR Pcm9XII m/2.4Ghz modul

            Comment


            • #7
              Originally posted by walker76 View Post
              Hei og hå folkens.
              Er da nokon ute i detta landet som har nokon erfaringer med RC-expert?
              Har bestillt og betalt ein T-rex500 pakke frå dei og kan ikkje sei at eg er fornøyd så langt.
              Bestillte pakken 30 Juni og har ikkje mottat beskjed om at den er sendt enda, dei skriver at dei sender bestillingene ca 3 dager etter bestilling. Har prøvt å sende dei e-post og får ikkje svar derfra. Fa... har eg blitt lurt??

              Ja ja får vel smøra meg med tålmodighet og gje dei nokre dagar te..
              Jeg må hatt flaks for alle mine 3 bestillinger derfra har kommet etter en uke, men det er kanskje unntak.
              Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

              Comment


              • #8
                Dei hadde nok ungått eindel dårleg publisitet med å gjera nokre forandringar på nettshop'en sin. Noko so enkelt som "stock status" hadde nok hjelpt noko voldsomt. Trur og veit at ein del som har måtte venta lenge for å få pakken/delene dei har bestillt og betalt ikkje har vært på lager.. Litt greitt å veta om det er lagervare det ein betaler for.
                Mvh:
                Johnny.Ystanes. Ullensvang Herad
                www.folgefonnrc.ning.com

                MA X-Cell Fury Extreme 90
                Raptor 90 3D
                Raptor 50 Titan SE
                T-Rex500GF
                T-Rex450SE V1
                JR Pcm9XII m/2.4Ghz modul

                Comment

                Working...
                X