Announcement

Collapse
No announcement yet.

Topp med skala kategori

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Topp med skala kategori

    Endelig har vi noe for oss som er interessert i skalahelikopter på norsk også

    Da blir forhåpentligvis Run Ryder en sagablott he he. Vi får prøve å legge opp til mye bra tråder for de som er interessert.
    Legger ved noen bilder av mitt siste prosjekt, Vario Bell 47 GIII, konge maskin med nesten 2,5 meter rotoromkrets 2,40 lang.
    Attached Files

  • #2
    Fint heli som også fløy fint!

    Var jeg som var nede på stripa på lørdag med fly

    Comment


    • #3
      fantastisk flott helikopter, og fine bilder også....
      - Håvard Glad Andreassen
      - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

      Comment


      • #4
        FLott helikopter!

        Jeg driver også med skalaheli.

        Comment


        • #5
          Jøllsrud, takk for hyggelig dag på stripa det var konge!
          Bra dere liker heliet, er super fornøyd flyr som en drøm, faktisk nesten helt uvirkelig

          Tahustvedt hva flyr du?
          Last edited by Paalk; 03-09-08, 10:18.

          Comment


          • #6
            Jeg holdt på med en 1:7,5 skala Agusta 109 for noen uker siden men kræsja den før jeg fikk det ferdig. Neste prosjekt er en Ecureuil. Etter at jeg har flydd fra meg litt med fly skal jeg fortsette på den.
            Attached Files

            Comment


            • #7
              Heisann,

              Grattis med kjempeflott helikopter. Nydelig modell - helt topp !
              Skulle gjerne hatt den og andre i skalaoversikten min
              http://www.tottoshobby.net/Skalaover...sikt_norge.htm

              Ja, veldig bra med en skala tråd for oss som er interessert i denne delen av RC hobbyen
              Last edited by Totto; 03-09-08, 08:26.
              Mvh
              Totto Dahle
              www.tottoshobby.net - interesse "skala" helikoptere / warbirds
              Medlem Agder Modellflyklubb

              Comment


              • #8
                Pent heli! Grattis
                flott med Skala forum!
                Go Lower! Lower.... To Low!

                Comment


                • #9
                  Det er godt å se det er noen som lager skala Heli også ikke bare 3-D her i Norge. Jeg har også lyst til å lage meg ett skala prosjekt med Heli. Er det noe dere kan anbefale til en prislapp som en vanlig dødlig kan leve med? Sett på Vario sine sider og der er det mye interresant. Er Skala heli noe for en som bare har tøffet rundt med en Hirobo Shuttle + i tre år? Jeg liker at helikoptere flys med hovedrotor opp og halerotor bak jeg.

                  Flotte prosjekter dere har på gang. Synd med din da Tahustvedt. Men du er vel straks tilbake ved CNC maskinen å lager deler til noe nytt.
                  Mvh.

                  Ole Chr. Espedal
                  __________________
                  Scale Warbirds of Norway
                  www.scalewarbird.org
                  __________________
                  Kyosho Piper Cub
                  Hangar 9 P-51 Mustang
                  Great Planes Super Decathlon
                  Hirobo Shuttle Plus
                  Top-Flite P-40E Gold Edition
                  Kyosho Jet Illusion
                  Caimbrian Funfighter P-51 Mustang (Under Konstruksjon)
                  Mini Mag (Trainer for min far)
                  E-Flight AT-6 Harvard

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by o-esped View Post
                    Er det noe dere kan anbefale til en prislapp som en vanlig dødlig kan leve med? Sett på Vario sine sider og der er det mye interresant. Er Skala heli noe for en som bare har tøffet rundt med en Hirobo Shuttle + i tre år? Jeg liker at helikoptere flys med hovedrotor opp og halerotor bak jeg.
                    Jeg bruker Shuttle til skala, synes det er en kjempe flott maskin å fly.

                    LongRanger med Shuttle

                    Har også en JetRanger bygd på en Shuttle Zxx, men den er ikke så pen da det var ett skall jeg fikk etter en som kræsja den.
                    =================
                    Runar Holm
                    www.maxmekker.com
                    =================

                    Comment


                    • #11
                      Hei Pål!

                      Der var jo Bell'en!? Morro å se bilder av den. Kjempefin modell!!
                      Gratulerer!! Håper å se den live en dag?

                      Mvh
                      Nylig Bell 412 eier

                      Comment


                      • #12
                        Royter, takk for god ord. Klart du får se live, jeg vil se 412 også...vi må få til et skikkelig skalatreff hvor vi kan ha det litt morro

                        Comment


                        • #13
                          pål og en kamerat hadde med seg en sværing i dag. se på krakken som står ved siden av,da får dere litt inntrykk.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #14
                            Xlv

                            Takk for lånet av stripa til Hadeland idag. Flott plass! Jeg er gjerne med å arrangerer heli skalatreff om dette blir aktuelt.
                            Mvh
                            Alexander
                            www.ringerikemfk.com

                            Comment


                            • #15
                              Hei,

                              Det er klart vi skal ha et skikkelig skalahelikopter treff. Kun et tidsspørsmål det.

                              Jeg har pr idag 48 modeller av forskjellig kategori i skalaoversikten min så det kan bli endel som hadde hatt lyst til å møtes til et rent skalatreff for helikopter.
                              http://www.tottoshobby.net/Skalaover...sikt_norge.htm

                              Vi må bare finne et godt område som kunne være sentralt å reise til for de fleste.
                              Personlig så synes jeg stedet bør ha mye gress rundt seg og ligge lunt for vær og vind.

                              Jeg kaster ut en ball her og synes Kjose ved Larvik er bare alle tiders topp sted som har topp parkering, topp lokaler, topp service/hyggelige folk og ikke minst topp stripe. Mange av dere har sikkert vært der og sett med egne øyne. Her er en link for dere andre: http://www.larvikmodellflyklubb.com/


                              Andre ??
                              Last edited by Totto; 05-09-08, 23:36.
                              Mvh
                              Totto Dahle
                              www.tottoshobby.net - interesse "skala" helikoptere / warbirds
                              Medlem Agder Modellflyklubb

                              Comment

                              Working...
                              X