Announcement

Collapse
No announcement yet.

På tv!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • På tv!

    TV2 Zebra mandag 5.1 kl. 20:00:

    Jetstream - Premiere! 1 : 8
    En håndplukket gjeng jagerpiloter har fått en sjansen til å bli med i verdens meste eksklusive klubb av jagerflygere. De skal bli de beste blant de beste, men hvem av dem som kommer seg gjennom måneder med hardkjør, gjenstår å se.

    Noen som så den norske "Top Gun - Oppdrag Norge" på TV2 rett før jul? Eksklusiv TV2-dokumentar hvor de fulgte en del jagerflygere gjennom FWIT-utdanninga i 2008. Et lite klipp her: http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=278990&itemId=-1. Jeg tok heldigvis opp hele programmet...

    Det ryktes forøvrig at de planlegger en ny Top-Gun-film med Tom Cruise. For oss som liker slik action er dette gode nyheter!
    Erlend Moen
    Bygge-blog Cozy MK-IV (full-size experimental): http://cozy.ljosnes.no

  • #2
    Originally posted by ErlendM View Post

    Det ryktes forøvrig at de planlegger en ny Top-Gun-film med Tom Cruise. For oss som liker slik action er dette gode nyheter!
    Ny Top-Gun film uten TC hadde vært enda bedre

    Comment


    • #3
      Originally posted by morsan View Post
      Ny Top-Gun film uten TC hadde vært enda bedre
      Top Gun uten TC og Kelly MCGillis hadde ikke vært Top Gun.. Om de kutter ut noen Karius, så blir det helt sikkert mye bedre enn den første. Men Hollywood vettu.. Det er ikke beregnet på oss må vite, men for å ha en unnskylding for å ta med kona/dama..
      Vi med vårt er et snevert publikum
      Last edited by Soarer; 03-01-09, 01:28.
      Mvh
      Gudmund

      Greit med skygge, så lenge det er fra en Cumulus..
      Har muligens noe med for mye lynlim å gjøre.

      Comment


      • #4
        Top Gun var overamerikansk med 75% av flyscenene tatt fra bakken

        Sjekk ut den franske fimen Sky Fighters fra 2005. Der er 75% av flyopptakene gjort i luften. 40 minutter av filmen foregår i luften.
        En film full av stilig flyving og totalt fritt for amerikanere og Tom C

        En liten trailer finnes her:


        Ben_E
        Ben-Erik Ness
        Bergen Modellflyklubb

        Go FASST or go home... ..build to fly not to crash

        www.hang.no - Norges nyeste RC-seilflyside med egen database over flysteder!


        http://www.bmfk.no
        http://www.jetsofbergen.no

        Comment


        • #5
          Originally posted by Ben_E View Post
          Top Gun var overamerikansk med 75% av flyscenene tatt fra bakken

          Sjekk ut den franske fimen Sky Fighters fra 2005. Der er 75% av flyopptakene gjort i luften. 40 minutter av filmen foregår i luften.
          En film full av stilig flyving og totalt fritt for amerikanere og Tom C

          En liten trailer finnes her:


          Ben_E

          Sky Fighters anbefales på det sterkeste. Sinnsykt bra film ! Selv om kjæresten syntes noe annet Masse fly og action!
          All you need is love

          Comment


          • #6
            Hadde det bare vært filmen.. På den ene siden glad for at mindre oppfinnsomme redigerere kan få ny filmmusikk til jetvideoene sine, på den andre siden får vi vel 23 (!) nye år med den nye filmmusikken.......
            Geir


            3D plane - 1D brain

            Comment


            • #7
              Det var da voldsomt til syting, gutter

              Jeg for min del er glad hver gang det kommer noe med flyging i - om det er Hollywood eller andre som produserer interesserer meg mindre så lenge jeg kan kose meg med fly og flyscener.

              Forøvrig er jeg enig i at Skyfighters var en knallbra flyfilm, og mye bedre enn TopGun.
              I følge ryktebørsen skal plottet rundt den nye TopGun være at TC nå er instruktør og får en ny "villstyring" å passe på. Så får vi se om de klarer å få inn mer guttestoff og mindre jentestoff denne gangen...

              Jetstream som begynner på mandag har forøvrig egen hjemmeside: Not Found
              Erlend Moen
              Bygge-blog Cozy MK-IV (full-size experimental): http://cozy.ljosnes.no

              Comment


              • #8
                Originally posted by ErlendM View Post
                Det var da voldsomt til syting, gutter

                Jeg for min del er glad hver gang det kommer noe med flyging i - om det er Hollywood eller andre som produserer interesserer meg mindre så lenge jeg kan kose meg med fly og flyscener.
                Takk for tipset om Sky Fighters, den ser jeg frem til å få sett. Filmen er herved bestilt, originaltittelen er: Chevaliers du ciel, Les

                Ønsker ikke å syte over en ny Top Gun film, men jeg er bare så møkk lei den sofahoppende oprah slesken som har ca 1.5 forskjellige ansiktsuttrykk å spille på: Intens og ekstra intens. Men når det er sagt, det er bedre med en ny Top Gun med TC enn ingen ny Top Gun.

                Min TC favorittfilm:
                Last edited by morsan; 04-01-09, 15:52.

                Comment


                • #9
                  For all del, den må jo bare ses. Hvor bestilte du filmen fra, Morsan?
                  Geir


                  3D plane - 1D brain

                  Comment


                  • #10
                    kan bestilles her : Kjøp Film til god pris på CDON tror jeg skal skaffe meg den jeg og
                    Falcon
                    -------------------------------------------
                    Morten Rolfsen
                    Kristiansund

                    Jeg kræsjer aldri ... Jeg har bare veldig harde landinger .
                    -------------------------------------------

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by morsan View Post
                      Ønsker ikke å syte over en ny Top Gun film, men jeg er bare så møkk lei den sofahoppende oprah slesken som har ca 1.5 forskjellige ansiktsuttrykk å spille på: Intens og ekstra intens. Men når det er sagt, det er bedre med en ny Top Gun med TC enn ingen ny Top Gun.
                      He-he-he - det kan vi sikkert være enig om.

                      Originally posted by morsan View Post
                      Min TC favorittfilm:
                      He-he-he x 2!
                      Erlend Moen
                      Bygge-blog Cozy MK-IV (full-size experimental): http://cozy.ljosnes.no

                      Comment


                      • #12
                        Denne må ses og er bestilt, takk for tipset!
                        Stian Håvak (82)
                        Fly low or crash trying!

                        MFN @ Facebook - Like!

                        Comment

                        Working...
                        X