Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flere bilder av EC135 (Vario)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Flere bilder av EC135 (Vario)

    Fenestronen og trearbeidet i halen var ikke enkel å forstå siden dette var min første maskin...
    Attached Files

  • #2
    Hei Kult prosjekt. Hvor kjøpte du modellen?
    Jostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.no

    Comment


    • #3
      Ec135

      Originally posted by jstn View Post
      Hei Kult prosjekt. Hvor kjøpte du modellen?
      Rettelse

      Hei, kjøpte den for ca 5mnd siden hos Vario Norge, bestemte meg for å bygge vario da etter jeg hadde snakket med Pål som driver Vario, han er utrolig dyktig og får alltid gode råd og delene jeg bestiller etter 3-4- dager, linken til vario er: http://no.vario-helicopter.biz/shop/ ... ble bitt av basillen så det har blitt noen maskiner av vario.. Anbefaler han/Vario hvis du tenker på å bygge skala eller en trainer o.l.... Der får du den hjelpen du trenger og litt til
      Last edited by HER; 11-01-09, 21:49.

      Comment


      • #4
        Hei, og gratulerer med kult prosjekt. Denne kommer til å bli knallfin. Gleder meg til å følge med videre på byggetråden din - jeg har nemlig en maken...

        Lykke til videre

        Mvh
        Jan Harry Svendsen

        Comment


        • #5
          Originally posted by Helihover View Post
          Hei, og gratulerer med kult prosjekt. Denne kommer til å bli knallfin. Gleder meg til å følge med videre på byggetråden din - jeg har nemlig en maken...

          Lykke til videre

          Mvh
          Jan Harry Svendsen

          Hei, har du bilde av den? Hvor kjøpte du den?

          Hans Erik

          Comment


          • #6
            Hei.
            Jeg kjøpte den samme sted som deg - og jeg er enig - fantastisk service! Foreløig har jeg ikke fått gjort noe med modellen. Jeg bygger en Hughes 500 Turbin om dagen (byggetråd ligger her på forumet) - så ECen får vente til den er klar. Jeg hadde opprinnelig tenkt å bygge den som en turbinmodell, men lurer litt på elektro. Vi får se

            mvh
            Jan Harry S

            Comment


            • #7
              Originally posted by Helihover View Post
              Hei.
              Jeg kjøpte den samme sted som deg - og jeg er enig - fantastisk service! Foreløig har jeg ikke fått gjort noe med modellen. Jeg bygger en Hughes 500 Turbin om dagen (byggetråd ligger her på forumet) - så ECen får vente til den er klar. Jeg hadde opprinnelig tenkt å bygge den som en turbinmodell, men lurer litt på elektro. Vi får se

              mvh
              Jan Harry S
              Da har du ett spennende prosjekt foran deg , er det en 500 D? Har en jeg også, den er knallfin å fly...

              Hans Erik

              Comment


              • #8
                Gratulerer med nytt prosjekt HER! Det er en nydelig maskin. Skal bli spennende å se progresjonen. Har forøvrig akkurat samme modell selv.

                Lykke til videre!

                Terry

                Comment

                Working...
                X