Announcement

Collapse
No announcement yet.

Arne Aga Rc-Modeller

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Arne Aga Rc-Modeller

    Tross diverse problemer med min SV 100cc, så blir det ordning uansett takket være meget god service og oppfølging fra forhandler. Har hatt daglige telefoner og sms fra Arne etter at problemene oppstod, sånn er betryggende som kunde. Han tok kontakt med produsent i Kina de sender en forbedret versjon.
    En ting er å selge produkter, en helt annen ting er service og oppfølging. Vil med dette rette en stor takk til Arne Aga Rc-Modeller for glimrende service og oppfølging.

    Mvh
    ToreG

  • #2
    Service innstillt

    Vil si meg enig med ToreG her når det gjelder Arne aga fra rcmodeller.Jeg tror jeg har vært innom både store og små forhandlere her i landet igjennom mange år nå,og har ikke fått en slik god sevice og støtte fra noen.Hadde en situasjon med en 2meter edge fra extreme composite.Noe som jeg bestemt mener er en feil fra produsent.Arne har fugt opp dette ringt meg og er veldig behjelpelig når det gjelder å kontakte de rette folkene for å få løst dette problemet.Takker For det.
    trex 700 , trex 500 , trex 250 , raptor 50 , hirobo sceadue 50 , xcell Fury Tempest FAI 90
    mye rart som er filmet igjennom tidene her http://www.youtube.com/user/tommym447/videos

    Comment

    Working...
    X