Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jet miljø i Stavanger / Sandnes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jet miljø i Stavanger / Sandnes

    Hei!

    Jeg lurer på om det finnes noen aktive jet miljøer i nærheten Sandnes som kan tenkes å være interessert i flere medlemmer.....?
    Jeg og Visaen sitter foran PC`en hver kveld, og jeg trenger bare en liten dytt i ryggen for å falle ned av gjerdet jeg sitter på! Slik jeg vurderer det nå er det en eventuell mangel på miljø som er den største utfordringen....
    Når jeg begynnte med flygende RC ting trodde jeg det skulle være en hobby som;
    1.) Jeg skulle drive med litt på si....
    2.) Jeg skulle drive med alene....
    3.) Kom ikke til å gå særlig mye ut over familielivet.....
    4.) Kunne umulig koste noe særlig..??

    Med andre ord, jeg ante ikke hva jeg bega meg ut på. Når jeg nå ser tilbake forstår jeg viktigheten av at jeg via dette forumet traff en gjeng likesinnede som tok meg inn i varmen og ledet meg på rett vei de gangene ting gikk meg imot.....
    Last edited by Super73; 01-10-09, 21:55.
    Olav.......

  • #2
    He,he kjenner meg litt igjen. Har litt problemer med å begrense meg......., men har klart det foreløpig........ (ikke spør kona!!!!)

    Bor foresten også i Sandnes.

    Comment


    • #3
      Vi er en gjeng på Jæren som flyr litt jet.
      Foreløpig har vi ikke noen fast plass for å fly, men det jobbes hardt med saken. Hittil har vi flydd på en Mikroflyplass i nærheten av Nærbø, litt på Bore, og på Undheim.
      Nå ser det ut til at stripa på Undheim kommer til å bli utvidet med 60-70m slik at den blir på ca 160m. Da burde den bli godt egnet for jet.

      Vi har også prøvd å komme oss inn på Lista flyplass nå som den er lagt ned, men der er det heller lunken stemning til oss modellflyvere, men vi gir ikke opp.

      Comment

      Working...
      X