Announcement

Collapse
No announcement yet.

Geiteryggen - spennende tider

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Geiteryggen - spennende tider

    Det begynner å dra seg skikkelig til på Geiteryggen flyplass for tiden. Foruten to L-29 og to Yak 52 (russian warbirds sine) skal det komme flere interessante fly fremover som skal "overvintre". En A26 Invader er på plass. Hawker Hunter kommer, Vampire, Mustang m.fl. En Antonov AN2 har vært nevnt.. For ikke å snakke om Starfighteren som nå er på vei! Kun til statisk, men allikevel kanon å ha der oppe. Aksjer i sistnevnte selges for 500,-. Mikroflyklubb er under oppseiling.. Da blir det fly på undertegnede, det er helt sikkert.

    Litt mindre moro at Lufthavnsjefen gjør så godt han kan for å stenge flyplassen for Grenland flyklubb i helgene - særlig ettersom klubben ikke er noe økonomisk utlegg for lufthavna. Ikke mye flytid igjen i vinterhalvåret da. Og så kan jeg ikke slutte å forundre meg over naboer som med viten og vilje har flyttet "next to" flyplassen som har ligget der i 50 år, for så å klage på støy..

    Grenland Flyklubb
    Geir


    3D plane - 1D brain

  • #2
    Interressangt!

    Må nok ha meg en tur opp å se på disse.
    Når er det folk der?

    Mvh
    SveinB
    www.micro-hobby.com

    Comment


    • #3
      Hvilken Mustang er det? Old Crow landet på Notodden for en uke siden og skal visstnok stå der i vinter.
      Mvh
      Morten Aase

      Comment


      • #4
        Det er stort sett folk der hele helga. Når det gjelder Mustangen så er det "Old Crow" det er snakk om. Skal visstnok lakkeres på Notodden, men planen var Geiteryggen hvis "stablingen" går i orden. Selvfølgelig ikke verifisert info - ta det for det det er verdt. Moro lell!
        Geir


        3D plane - 1D brain

        Comment

        Working...
        X