Announcement

Collapse
No announcement yet.

Heli lavtflyging i Oslo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Heli lavtflyging i Oslo

    For de som ønsker å studere forsvarets helikoptre i detaljer fra undersiden så der det bare å ta en tur til Oslo nå - de henger så lavt at man har følelsen at det bare er å åpne takvinduet å ta på dem....

  • #2
    det er nok bare en optisk illusjon min lille venn!
    dx7

    Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
    Hobbyking Radjet800 - Turnigy 2836-2350, turnigy plush 60amp, 4s turnigy lipo
    Løten MFK
    Stay Frosty

    Comment


    • #3
      Originally posted by Øyvind M View Post
      det er nok bare en optisk illusjon min lille venn!
      Vel.... optisk og optisk min venn.

      Har ambulansehelikopter som daglig kommer lavt over taket for å lande på Ullevål og de vesentlig høyere oppe.
      De som fløy/flyr rundt over hode nå er mye lavere og du kan nesten se kvisa på kinnet til typen som satt med gunneren i sideluka selv om han hadde malt trynet med kamuflasje "sminke"
      Last edited by Quadrocopter; 10-12-09, 12:54.

      Comment


      • #4
        hehe, kommentaren min var bare en dum ironisk kommentar sjekk ut 330 skvadronen på NRK, der er det snakk om heftig flyving der! skulle gitt halve junior for å blitt pilot på en sånn
        dx7

        Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
        Hobbyking Radjet800 - Turnigy 2836-2350, turnigy plush 60amp, 4s turnigy lipo
        Løten MFK
        Stay Frosty

        Comment


        • #5
          Originally posted by Øyvind M View Post
          skulle gitt halve junior for å blitt pilot på en sånn
          Spørs om du får noen pilotutdannelse for en halv hedmarks-snopp
          Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
          T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
          T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

          Comment


          • #6
            en halv snopp er mer enn ingen snopp!
            dx7

            Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
            Hobbyking Radjet800 - Turnigy 2836-2350, turnigy plush 60amp, 4s turnigy lipo
            Løten MFK
            Stay Frosty

            Comment

            Working...
            X