Announcement

Collapse
No announcement yet.

ThrottleStore og luke 24.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ThrottleStore og luke 24.

    Har med interesse fulgt julekalenderen til TS. Eneste jeg har hatt å utsette på den er at de tidvis har vært litt sene med å gjøre luka tilgjengelig. Vil anta at det har blitt gjort manuelt.

    Men luke 24 har jeg ikke fått tilgang til. Noen andre som hadde det problemet? Er det TS som ikke har gjort den tilgjengelig?

    Ørjan...
    Ørjan Pettersen
    Trenger du hjelp til oppsett av helikopter i Tromsø, bare ta kontakt.

  • #2
    Originally posted by piper
    Hvorfor irritete seg, den butikken er ikke bra synes jeg.
    Hva med å holde seg til topic og synse ett annet sted.

    Og kritikk skal etter reglene signeres med fullt navn etter reglene på forumet!
    Last edited by affa; 25-12-09, 20:41. Reason: selvsensur av tekst.....
    ____________________________
    Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

    Comment


    • #3
      Nå er kalenderen borte. Noen som vet hva siste luke var? Det var vel neppe kun meg som fulgte kalenderen.

      Ikke at det er så mye å gjøre med da det vel neppe er mulig å handle det lengre uansett. Men var ute etter en lader, og håpet at den muligens kom i kalenderen til slutt.
      Ørjan Pettersen
      Trenger du hjelp til oppsett av helikopter i Tromsø, bare ta kontakt.

      Comment


      • #4
        Originally posted by orjanp View Post
        Nå er kalenderen borte. Noen som vet hva siste luke var? Det var vel neppe kun meg som fulgte kalenderen.

        Ikke at det er så mye å gjøre med da det vel neppe er mulig å handle det lengre uansett. Men var ute etter en lader, og håpet at den muligens kom i kalenderen til slutt.
        Sender du en mail til dem og forklarer situasjonen så får du sikkert vite hva som var bak luken å de gir deg sikker "litt" lengre frist til å gjøre en julehandel

        Comment


        • #5
          Sendte mail til dem før jul, uten at jeg fikk svar. De sendte en PM til meg etter denne tråden og lurte på hva jeg var ute etter, men etter at jeg svarte på den ble det stille.
          Ørjan Pettersen
          Trenger du hjelp til oppsett av helikopter i Tromsø, bare ta kontakt.

          Comment


          • #6
            Don't blame me hvis helvete bryter løs igjen - de ba om det....

            Comment


            • #7
              Luke 24.

              Alle som handlet hos ThrottleStore.Com i fjor fikk en mail av oss før jul med en personlig rabattkode som gir 10% rabatt på hva de vil bruke den til før slutten av januar. Det var også innholdet i luke 24. Vi ser at mange benytter seg av denne ekstra rabatten på januarsalget.

              Alle som har vært kunder hos oss skal dermed ikke ha gått glipp av noe som helst - de fikk tilbudet også på e-post.

              Som noen har påpeket ble julekalenderen oppdatert manuelt, og ved en glipp ble luken bare liggende ute deler av julaften. Vi beklager dette!

              Comment

              Working...
              X