Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flyaktivitet I Oslo området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Flyaktivitet I Oslo området

    Er det noe flyaktivitet I Oslo området denne uken?
    Eller har de blå gradene og juleribba drept all form for entusiasme.....

  • #2
    Har kjørt forbi Damtjern i Lier flere ganger, stripa ligger der. Men siden gradestokken nå viser 19 minus så syntes jeg i hvertfall at det er for kaldt
    Min hjemmeside: http://www.smartweb.no/

    Per Nilsen
    Spikkestad

    Comment


    • #3
      Originally posted by peppern75 View Post
      Har kjørt forbi Damtjern i Lier flere ganger, stripa ligger der. Men siden gradestokken nå viser 19 minus så syntes jeg i hvertfall at det er for kaldt
      Har aldri vært der på vinteren (har bare hengt oppi fjellveggen på sommeren ), hvor parkeres det - på den store P-plassen i nordvestenden (sammen med polakkene) eller...?
      Last edited by Quadrocopter; 29-12-09, 22:36.

      Comment


      • #4
        Nå får andre korrigere meg om jeg tar feil, men jeg mener at det finnes en mindre P-plass i nærheten av der det var brøyta ifjor (på vestsiden av veien), omtrent på midten av tjernet. Vi parkerte hvertfall feil.

        Og fordi jeg ikke fikk noen store, harde pakker til jul (selvom jeg har vært ganske snill), så kan jeg ønske alle mine bysbarn lykke til, jeg stikker til Roma for å feire nyttår
        Last edited by bjeff; 29-12-09, 22:41.
        Anders Eiebakke
        90078513

        Comment


        • #5
          Det er brøyta helt ned til vannet i nordenden (nordvest) ved bussholdeplassen.
          Min hjemmeside: http://www.smartweb.no/

          Per Nilsen
          Spikkestad

          Comment


          • #6
            Originally posted by peppern75 View Post
            Det er brøyta helt ned til vannet i nordenden (nordvest) ved bussholdeplassen.
            OK - må en tur til Bauhaus (eneste plassen de har firkant ALU), er det ikke for bikkjekaldt så hiver jeg en vinge i bilen å flyr noen batterier....

            Comment

            Working...
            X