Announcement

Collapse
No announcement yet.

3-blad rotorhode til 600 ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 3-blad rotorhode til 600 ??

    Er det noen som vet om linker til web-butikker som har 3-blad rotorhoder til 600 elektro?? Jeg ønsker å få fatt i et i metall til et scala-prosjekt. De fleste jeg har funnet er enten ikke egnet eller har vert utsolgt lenge. Skal etter planen bruker på en Funkey AS 350.

    mvh
    Rolf

  • #2
    Sjekk ut disse: 404 - Page not found - CNC HELI litt nedover på siden, får også tre-bladet halerotor Aner ikke noe om kvaliteten, har ikke brukt det selv.
    T-REX 600E
    Thunder Tiger MiniTitan
    HK-450
    En kul Crawler
    Hitec Aurora 9

    Comment


    • #3
      Takk for den. Skal se nermere på det, var også noen andre interessante ting der. Jeg tror også at jeg har sett denne selgeren på E-bay, så det ngår jo an å se hva folk der mener.

      Comment


      • #4
        Noen som har linker til forskjellige selgere av 4 bladers rotorhode og hale? Er på jakt etter dette til et lignende skala prosjekt, noen som har noen tips?
        Lars Norberg

        Comment


        • #5
          Originally posted by Lars N View Post
          Noen som har linker til forskjellige selgere av 4 bladers rotorhode og hale? Er på jakt etter dette til et lignende skala prosjekt, noen som har noen tips?
          HugeDomains.com selger 4-blads hode. Usikker på til hvilke modeller og hvilken kvalitet.

          Comment


          • #6
            Her er mye fint, til priser deretter:
            RC Aerodyne - Large Scale Helicopters and Airplanes Parts for Sale

            Comment

            Working...
            X