Announcement

Collapse
No announcement yet.

skala heli freak:)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • skala heli freak:)

    heysann folkens
    ville bare poste min første tråd her inne.
    er da en fyr som har holdt på med rc ting i 20 år nå vel cirka..og har alllltid ønska meg og begynne med helikopter.
    dette har alltid vert dyrt og invikla..så har liksom aldri blitt noe.
    tia har kommet da jeg har ikke akkurat lagt biler og båter på hylla...men har iallefall bestemt meg for å satse på helikopter .
    er da skala delen jeg liker best ..da jeg liker å shine og bygge.
    så har kjøpt meg først for ettpar mnd siden en nine eagle kestrel 500sx..som jeg har fått flydd litt med.prøver nå å øve meg her..og går jo greit til nå.

    har også nettopp handla meg en hirobo uh 1b skala model.
    denne skal shines opp og bygges til å bli ett fint skala heli.iallefall en start.

    så kommer til å legge ut noe bilder her etterhvert som ting skjer og planene blir satt ut i liv
    håper på å treffe folk med erfaring innen både heli og skala heli her inne..da jeg trenger all hjelp jeg kan få

    mvh bokken

  • #2
    Velkommen.
    Tror mange flyr mer enn de er på forumet for tida, mange med abstinenser som har fått bra vær endelig.
    Dessverre ikke så mange som skriver om skala heli, men et par flinke karer er her.

    Er ingen helipilot selv, men har faktisk heli. Har tenkt å bli så pass bra på heli at jeg i framtida skal bygge et skalaprosjekt, og det skal bli UH1B selvsagt, med Variomekanikk i stor skala. Ikke i år men etterhvert
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment


    • #3
      heysann
      takker for det
      ja er nok mange som er ute og flyr nå.

      men skal somsagt snart legge ut noe bilder..så får folk kommentere litt om dem vil

      Comment


      • #4
        her er noen bilder av flyvedamen.hehe
        er det noen som har noe info om hvilken mekanikk dette egentlig er..alså med tanke på hvordan jeg kan få fatt i reserve deler..så setter jeg pris på det....om noen ser på tråden i det hele tatt that is






        Comment


        • #5
          ettpar til i samme slengen



          Last edited by bokken; 29-06-10, 00:04.

          Comment


          • #6
            Originally posted by bokken View Post
            er det noen som har noe info om hvilken mekanikk dette egentlig er..alså med tanke på hvordan jeg kan få fatt i reserve deler..så setter jeg pris på det....om noen ser på tråden i det hele tatt that is
            Hvis jeg ikke tar helt feil så ligner det fælt på Hirobo Shuttle og det er modellers.com som fører dette.
            Har selv ett par av disse i skala og en uten, for meg så er de nydelige å fly.
            Lykke til videre
            =================
            Runar Holm
            www.maxmekker.com
            =================

            Comment


            • #7
              Velkommen til forumet! Det blir et gledelig tilskudd med litt helikopter-skala. Vi trenger mer av det Selv har jeg ikke hatt tid til skala enda, har det for travelt med å lære å fly om dagen. Men et skala-kopter blir det med tiden.
              Honeybee CP 2

              Comment


              • #8
                hey

                takker for kommentarer

                ja vet at det er en hirobo shuttle..men er vel forskjellige typer av disse også..alså ..Z..zx...zxx,,,og noe enda nyere..
                denne modellen har forøvrig flexi kabel som drivlinje til halerotor..har forstått at di fleste av shuttlene har beltedrift..noen som har peiling på om dette stemmer..

                mvh hilsen bokken

                Comment


                • #9
                  heysann folkens.

                  har da faktisk solgt hirobo skala heliet mitt.
                  og satser fullt på t rex 600"en min...har fått fatt i en fin funkey airwolf skalakropp..som skal bygges med t rexenhar ikke noe erfaring innen rc heli..men har planene klare

                  Comment

                  Working...
                  X