Announcement

Collapse
No announcement yet.

NM august

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NM august

    Hei IMAC NM nermer seg jeg savner program og litt info
    BOOMA Intelliswitch

    Odd A Eriksen

  • #2
    Ja, du er ikke den eneste! Hadde vært fint med litt info om helgen...
    William Jul Ringkjøb
    Bodø MFK

    If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

    Comment


    • #3
      Er nok pavestad'n som sitter på info'n her. Kommer nok noe nå

      Her er program i hvertfall Home

      Comment


      • #4
        Hallo alle Imacere, dere trenger litt info forstår jeg.
        Fredag er satt av til den som vil trene, så her er det bare å fly så mye dere orker (ingen tidsbegrensning denne dagen)
        Lørdag og Søndag starter vi opp med konkuransen kl 12.00. (kan bli endret til tidligere tidspunkt hvis nødvendig)
        Det settes opp skilter Torsdag ettermiddag fra Bjørkelangen og Løken, så det blir ikke vanskelig å finne plassen.

        Når det gjelder overnatting, det er mulighet å overnatte på stripa i Campingvogn etc. strøm er tillgjengelig.
        For dere som vil bo litt flottere, så annbefaler jeg på det sterkeste Høland gaardsmotell.
        Her er standarden nesten bedre enn på fine Hoteller, med eget stort kjøkken etc.
        Bør nok bestilles så raskt som mulig, her er adressen: Gaardsmotel – Ditt lokale gaardsmotel, kun 25 minutter fra Lillestrøm!
        Høland gaardsmotell ligger ca 5-6 minutter unna (med bil)

        Ellers har vi kiosk med hamburgere-vaffel-pølser-brus-sjokolade-is-kaffe-kakao-potetgull++++ å dette til fornuftige priser (her ble det vist litt reklame
        Vi har sosialt samvær på kveldene med grill å nogo attåt, (det er Taxi også i Høland)

        Oppfordrer dere alle til å melde dere på Freestyle, må jo få testet ut flyene litt også.
        Publikum er ihvertfall glad i Freestyle, publikum bruker vi å ha en del av.

        Hvis det er spørsmål ang stevnet, ta gjerne kontakt med meg på mob:913 47 894
        Eller her på forumet.


        MVH
        Rune Pavestad
        Rune Pavestad

        Comment


        • #5
          Fint å få info Rune.
          Dog så synes jeg denne bør komme på et mye tidligere tidspunkt.
          Et NM trekker ofte flere deltakere som kommer langveisfra enn et show/treff og trenger slik info tidlig i planleggingen i forb med overnatting etc.

          Høland gårdsmotell er visstnok fullt(snakket med de i dag), kom gjerne med andre tips til overnatting.

          Vi sees!

          mvh
          John Erik Hembre

          Trondheim Modellflyklubb

          Comment


          • #6
            Originally posted by jehembre View Post
            Fint å få info Rune.
            Dog så synes jeg denne bør komme på et mye tidligere tidspunkt.
            Et NM trekker ofte flere deltakere som kommer langveisfra enn et show/treff og trenger slik info tidlig i planleggingen i forb med overnatting etc.

            Høland gårdsmotell er visstnok fullt(snakket med de i dag), kom gjerne med andre tips til overnatting.

            Vi sees!

            mvh
            Enig i at info skulle vært ute for lenge siden, men har nok blitt en aldri så liten missforståelse her da jeg fikk en forståelse av at dette skulle publiseres gjennom Imac Norge.
            Så jeg kan bare beklage, dette er det Jeg som isåfall har missforstått. Men nok om det.
            Bjørkelangen Hotell er da ett alternativ for overnatting. Bjørkelangen Hotell
            Bjørkeveien 2, 1940 Bjørkelangen 63 85 57 70.
            Dette ligger ca 10-12 minutter unna stripa.
            Rune Pavestad

            Comment


            • #7
              Hei
              det har tydligvis vært mer enn en misforståelse ute og går, men vi rydder opp fortløpende.
              Vi starter med briefing kl 1000 fredag 20 og lørdag 21. Det blir kjente sekvenser i basic, sportsman og intermediate. Planen er at vi flyr tilsammen 3 runder kjent (dvs 6 sekvenser) fredag/lørdag før vi eventuelt flyr ukjente sekvenser i sportsman og intermediate lørdag (det er ikke noe krav). Målet er å fly freestyle lørdag ettermiddag og forhåpentligvis være ferdig med mesterskapet. Søndag er reservedag hvis vi ikke har fått fløyet nok til å ha et gyldig mesterskap. 1 runde er nok for at det er gyldig.
              R. Meum CD

              Comment


              • #8
                Originally posted by Rune P View Post
                Hallo alle Imacere, dere trenger litt info forstår jeg.
                Fredag er satt av til den som vil trene, så her er det bare å fly så mye dere orker (ingen tidsbegrensning denne dagen)
                Lørdag og Søndag starter vi opp med konkuransen kl 12.00. (kan bli endret til tidligere tidspunkt hvis nødvendig)
                Det settes opp skilter Torsdag ettermiddag fra Bjørkelangen og Løken, så det blir ikke vanskelig å finne plassen.

                MVH
                Rune Pavestad

                Originally posted by Rolf Meum View Post
                Hei
                det har tydligvis vært mer enn en misforståelse ute og går, men vi rydder opp fortløpende.
                Vi starter med briefing kl 1000 fredag 20 og lørdag 21. Det blir kjente sekvenser i basic, sportsman og intermediate. Planen er at vi flyr tilsammen 3 runder kjent (dvs 6 sekvenser) fredag/lørdag før vi eventuelt flyr ukjente sekvenser i sportsman og intermediate lørdag (det er ikke noe krav). Målet er å fly freestyle lørdag ettermiddag og forhåpentligvis være ferdig med mesterskapet. Søndag er reservedag hvis vi ikke har fått fløyet nok til å ha et gyldig mesterskap. 1 runde er nok for at det er gyldig.
                R. Meum CD

                Bare jeg som blir forvirret? Når er konkurransen egentlig? fredag/lørdag eller lørdag/søndag? Blir det trening på fredag? Hadde vært fint med ett offisielt program på imacnorge.no!
                Last edited by william123; 14-08-10, 21:26.
                William Jul Ringkjøb
                Bodø MFK

                If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by william123 View Post
                  Bare jeg som blir forvirret? Når er konkurransen egentlig? fredag/lørdag eller lørdag/søndag? Blir det trening på fredag? Hadde vært fint med ett offisielt program på imacnorge.no!
                  Konkuransen starter Fredag, Briefing kl 10.00.
                  Dette hadde jeg ikke fått med meg, trodde at det var Lørdag som var startdagen.
                  Men det er Rolf Meum som har full oversikt på dette.
                  Rune Pavestad

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Rune P View Post
                    Konkuransen starter Fredag, Briefing kl 10.00.
                    Dette hadde jeg ikke fått med meg, trodde at det var Lørdag som var startdagen.Men det er Rolf Meum som har full oversikt på dette.
                    Under en uke igjen og fremdeles ikke noe offisielt program?

                    Kan ikke noen som vet noe sette seg ned og skrive noe i en pdf fil bare så vi har noe og gå etter. (litt er bedere en ingenting) legg det gjerne ut på IMAC Norge sine sider så karnsje det sjer noe der oxo
                    BOOMA Intelliswitch

                    Odd A Eriksen

                    Comment


                    • #11
                      Programet ligger i linken det. Bare å møte opp så flyr vi.
                      Var da fælt å nøye dere var da

                      Comment


                      • #12
                        Mener ett offisielt program for hva som skjer til hvilke tidspunkt. Programmet vi flyr kan jeg utenat opp ned og bak fram
                        William Jul Ringkjøb
                        Bodø MFK

                        If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

                        Comment


                        • #13
                          Skjønner
                          Det var teit av meg, men da kan ikke jeg hjelpe..................

                          Comment


                          • #14
                            Ville vært greit for folk og vite fx om de skulle ta fri på fredag eller om det holder og komme på eftan etter jobb. jeg kommer torsdag kveld eller tidelig fredag morgen
                            BOOMA Intelliswitch

                            Odd A Eriksen

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Rolf Meum View Post
                              Hei
                              det har tydligvis vært mer enn en misforståelse ute og går, men vi rydder opp fortløpende.
                              Vi starter med briefing kl 1000 fredag 20 og lørdag 21. Det blir kjente sekvenser i basic, sportsman og intermediate. Planen er at vi flyr tilsammen 3 runder kjent (dvs 6 sekvenser) fredag/lørdag før vi eventuelt flyr ukjente sekvenser i sportsman og intermediate lørdag (det er ikke noe krav). Målet er å fly freestyle lørdag ettermiddag og forhåpentligvis være ferdig med mesterskapet. Søndag er reservedag hvis vi ikke har fått fløyet nok til å ha et gyldig mesterskap. 1 runde er nok for at det er gyldig.
                              R. Meum CD
                              Opps gik glipp av denne dette holder for meg
                              BOOMA Intelliswitch

                              Odd A Eriksen

                              Comment

                              Working...
                              X