Announcement

Collapse
No announcement yet.

50 års gave ! stevne tur fra kona

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 50 års gave ! stevne tur fra kona

    Hei som overskriften tilsier så skal en bekjent av meg fylle år!
    Hans kone ( da må vi hjelpe )kom til meg og lurte på om det var ett stevne i løpet av 2011 som var hvert ett besøk ,hun ville gjerne overaske han med en tur på 50års dagen.
    Om det var inn eller utland hadde ikke noe å si,om det var full size eller modellfly eller begge deler.
    Så her trenger vi hjelp av alle !
    Jeg er ikke inne på dette med store stevner runt om kring,men her må vi få masse forslag. Og ja han er ikke på dette forumet så dette leser han ikke he he....Om noen har hvert på noen stevner tidligere og har hatt det topp og ikke minst vet om stevner som er hverdt ett besøk så er alle svar gode svar,og om dere kan legge en link til stevet hadde også hvert topp !
    Dette gjelder fra feb( da fyller han år) 2011 og ut året !
    Hjelp oss da !!!!!
    Mvh Geir Mogstad
    ---------------------------------------
    slapp av det kommer helt sikkert ned!

  • #2
    Anbefaler deg å følge med litt her: http://www.redbullairrace.com/cs/Sat...-events/1/date

    Har ikke vært på et selv ennå, men de som har sier det er en relativt heftig opplevelse

    Jostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.no

    Comment


    • #3
      Jeg for min del kan anbefale Arvika-treffet ... i slutten av Juli er det vel.. Mye artig å se på.

      I forhold det med å ikke være medlem her, så kan jeg vel egentlig bare anbefale en
      tur til psykolog. Får finne noe lokalt
      Tom I. Arntsen

      Comment


      • #4
        Ser ut for at redbull er lagt på is så lenge. Står om det på FG.

        Comment


        • #5
          Jepp. Fant dette på siden dems: Red Bull Air Race GmbH confirmed that for the future success and development of the sport, the World Championship will take a one-year break in 2011.
          Jostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.no

          Comment


          • #6
            Men kan anbefale aurskog/høland treffet om været er bra.
            Sinnsykt mye fint å se både av skala og 3d.

            Eller Arvika
            Attached Files

            Comment


            • #7
              50 År, da må man jo slå litt på stortromma, Flying Legends i Duxford for fullsize (juli) eller kanskje La Ferte Alais for modellflyging (eller fullsize) er kona vel bemiddlet, så er Houston og Florida gode steder å dra til også.

              Bruk søkefeltet så finner du en del info.

              Viggo

              Comment


              • #8
                Jeg hadde store planer om Red bull,,, men det blir ikke i 2011...
                Fint innlegg i Bladet MI fra La Ferte Alais MI..se

                Der virker som om det er litt gml fly der også WW1 AJBS

                Sto om noe i New york i et tidligere blad..gml fly-. spørs hvor langt de vil dra. Jeg liker vin jeg da, og airbus

                Andreas


                Andreas
                Last edited by Sundtair; 16-11-10, 21:47.
                Mvh Andreas
                Stevensaero, glede i noen balsaflak.
                PCM.at mye glede i litt carbon
                Mine fly sees under Sundtair sine Hangar ALBUM

                Comment


                • #9
                  Skala-EM er i Romanina i slutten av juli
                  -------------------
                  Lars S. Siggerud

                  Comment


                  • #10
                    Et av de store i USA. Så blir det vel tur på deg og, Geir
                    Geir


                    3D plane - 1D brain

                    Comment


                    • #11
                      Ja enig. JOE NALL

                      Comment


                      • #12
                        Hva med denne turen da:

                        Home | Bomberfield i slutten av september. Når helgen er over kan man kjøre 1 time til kysten. Der finner man galveston og lonestar flightmusem. Der booker man inn en fullsizetur med B-17 eller B-25 alt etter hvor mange som skal. Dagen etter stikker man på full rundtur i Nasa og kanskje besøker den lokale modellflyklubben space city fliers. Så kaster man seg i bilen igjen og ser litt us landskap og kjører til fjells. Nærmere bestemt warbird over the rockies som går av stabelen uka etter.

                        mye gøy, helv.... nå blei jeg missunnelig

                        Comment


                        • #13
                          Hva med det flyhotellet "nedi der" da? Fint for alle


                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          Tom I. Arntsen

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Viggkri2 View Post
                            50 År, da må man jo slå litt på stortromma, Flying Legends i Duxford for fullsize (juli) eller kanskje La Ferte Alais for modellflyging (eller fullsize) er kona vel bemiddlet, så er Houston og Florida gode steder å dra til også.

                            Bruk søkefeltet så finner du en del info.

                            Viggo
                            Har vært i Duxford sammen med familien. Topp tur som jeg aldri glemmer. Shoppingmuligheter for fruen i området også. Anbefales!
                            Vennlig Hilsen
                            Arne Husby

                            Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

                            Comment


                            • #15
                              Takker alle sammen ! Flere forslag taes i mot med takk .....Alle forslag vurderes !
                              Kona hans er innpå her og føller med så bare pøs på med forslag og ikke minst noen linker til forslagene,og som hun sa det store utland er ingen hindring .
                              Duxford og La Ferte var meget aktuelt ble jeg fortalt !
                              Mvh Geir Mogstad
                              ---------------------------------------
                              slapp av det kommer helt sikkert ned!

                              Comment

                              Working...
                              X