Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva er beste løsning for å få video til pc under flight?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hva er beste løsning for å få video til pc under flight?

    Har i dag kjøpt en Immersonrc Duel 5,8 ghz mottaker og lurer på hva det beste systemene for å få videoen fra denne og opp på en bærbar pc under flygningen? Hvilke systemer fungerer bra, alt fra selve videograbberen (overgang til usb) og software for vinsing av liveview.
    Takker for svar...
    Lars Norberg

  • #2
    Det viktige er at du får en video grabber som har "ultra" lav latency eller med andre ord forsinkelse.
    Mange billige videograbber bokser har flere sekunder forsinkelse noe som gjør at det er umulig å fly etter PC skjermen.

    Jeg buker Pinnacle VHS Saver grabberen og den er billig å funker utmerket - eller så kan du bruke alle dazzle produkt pakkene til Pinnacle.

    Programvare:
    det som er i Windows + pinnacle pakka

    Comment


    • #3
      Takker, da blir de tnok en slik på meg. Følger det med en bra progam som man kan bruke som videoavspiller for liveviewen?

      Er det også noen som vet om hvor man får kjøpt noen pisk antenner for 5.8 ghz her i landet? Tenkte å teste med det før jeg eventuelt kjøper patch antenner.
      Lars Norberg

      Comment


      • #4
        Husker ikke helt i farten, det er så lenge siden jeg har brukt den - men helt bak i skallen mener jeg at det ligger noen minner om at jeg kjørte dette på full skjerm

        Ang 5.8 GHz pisk - lag en engen tråd å spør om dette så kommer det nok noen svar
        Last edited by Quadrocopter; 02-12-10, 13:59.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Quadrocopter View Post

          Jeg buker Pinnacle VHS Saver grabberen og den er billig å funker utmerket - eller så kan du bruke alle dazzle produkt pakkene til Pinnacle.

          Programvare:
          det som er i Windows + pinnacle pakka
          Bare av nysgjerrighet, hvordan setter du opp dette? Mottageren til kamera inn i grabbern, grabbern via usb inn i pc? Hvilke software bruker du for å se bilde på skjermen?
          Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
          T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
          T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

          Comment


          • #6
            Originally posted by Brumm View Post
            Bare av nysgjerrighet, hvordan setter du opp dette? Mottageren til kamera inn i grabbern, grabbern via usb inn i pc? Hvilke software bruker du for å se bilde på skjermen?
            Stemmer,
            det følger med noe software men igjen hvis jeg ikke husker helt feil så genererer driveren til Dazzle grab'eren en intern videostream i XP som standard Windows baserte video fremvisning verktøy kan huke tak i.

            Comment

            Working...
            X