Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nettkjøp fra RC711.com (Hong Kong). Noen som har erfaringer med dette stedet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nettkjøp fra RC711.com (Hong Kong). Noen som har erfaringer med dette stedet?

    Gå til Align T-Rex 700 R/C Helicopter Kit / Super Combo / RTF / BNF

    Her selges f. eks. ALIGN T-Rex 700E 3G Flybarless Super Combo w/ ny 700MX (510 kv) motor + karbonfiberrotorblader & karbonramme + 3G Gyro System & DS650 + 3 x DS610 CCPM Servoer for $919 (NOK 5.800) + frakt til Norge $70 (NOK 450).
    Sum for dette ca. NOK 6.250. Hertil kommer kun norsk MVA (NOK) 1.560 + behandlingsgebyr på NOK 217 her hjemme. Slikt "leketøy" er fritatt for toll. Totalt ca. NOK 8.000. Her spares ca 2.300 kroner i forhold til å handle her i Norge.
    Ønsker tilbakemelding fra de som har noen erfaring fra dette eller andre nettsteder for slik handel.
    Hva med reklamasjon/garanti?
    Tomboy

  • #2
    Originally posted by Tomboy View Post
    Gå til Align T-Rex 700 R/C Helicopter Kit / Super Combo / RTF / BNF

    Her selges f. eks. ALIGN T-Rex 700E 3G Flybarless Super Combo w/ ny 700MX (510 kv) motor + karbonfiberrotorblader & karbonramme + 3G Gyro System & DS650 + 3 x DS610 CCPM Servoer for $919 (NOK 5.800) + frakt til Norge $70 (NOK 450).
    Sum for dette ca. NOK 6.250. Hertil kommer kun norsk MVA (NOK) 1.560 + behandlingsgebyr på NOK 217 her hjemme. Slikt "leketøy" er fritatt for toll. Totalt ca. NOK 8.000. Her spares ca 2.300 kroner i forhold til å handle her i Norge.
    Ønsker tilbakemelding fra de som har noen erfaring fra dette eller andre nettsteder for slik handel.
    Hva med reklamasjon/garanti?
    Tomboy
    kjenner folk som har handla derfra å det er bare skryt å snakke om, meeeeeen det er vel samme greiene ang reklamasjon som alle kina-sjapper, vanskeli å få igjen noe om du ikke sender varene i retur ( noe som koster), men dette er jo en bra modell så kan ikke være mye problemer med en sånn, kjøp i vei.

    jeg har handla 2 fly fra www.cyclonetoy.com, begge flya hadde akkurat samme skade, fikk ikke 5øre tilbake, da cyclone skyldte på fraktselskapet, da jeg konfronterte postkontoret med dette så skyldte de på det utenlandske fraktselskapet, så d jeg måtte ha gjort i dette tilfellet var å betale frakta ned igjen til kina (D Y R T), da kunne jeg kanskje ha fått ny modell, men da måtte jeg sikkert ha betalt frakt for det nye flyet opp igjen til meg så det hadde ikke lønt seg, men er det snakk om småe deler så er det ikke noe problem å sende tilbake
    trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
    trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
    arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
    PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
    homemade quad med diverse elektronikk.
    noen depronkjerrer.
    futaba10c 2.4ghz.
    radiostyrte bilær med reservedeler liggende klart

    Comment


    • #3
      Takk for ditt svar.

      Comment

      Working...
      X