Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kamera til FPV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kamera til FPV

    Driver med innkjøp til min første fpv modell. Har sett litt rundt, og hørt erfaringer.
    Kom egentlig frem til at HobbyWireless]SN777 high resolution Color Camera 550 Lines PAL [SN777-P] - $110.00 :: Hobby Wireless - FPV Store - The Best in Wireless System[/url] var et godt valg. Siden de ikke har dette inne på lager (ukjent leveringstid) har jeg sett litt på dette, HobbyWireless]WDR600 Very High Resolution OSD Color Camera 550 Lines SONY® Super HAD II NTSC [WDR600N] - $129.99 :: Hobby Wireless - FPV Store - The Best in Wireless System[/url]


    Hva synes dere? noen bedre valg til samme pris +/-?
    GOMFK -|:|- Geir Olav Nilsen -|:|- VFKM
    sigpic




  • #2
    Skal ikke uttale meg om noen av kamera`ene (siden jeg bare har billig ebay kamera`er) men Sony kameraet du linker til er NTSC, pass på så du eventuelt får PAL (HobbyWireless]WDR600 Very High Resolution OSD Color Camera 550 Lines SONY® Super HAD II PAL [WDR600P] - $129.99 :: Hobby Wireless - FPV Store - The Best in Wireless System[/url])
    Stian Håvak (82)
    Fly low or crash trying!

    MFN @ Facebook - Like!

    Comment


    • #3
      ja...ble vist litt feil link.. =)
      GOMFK -|:|- Geir Olav Nilsen -|:|- VFKM
      sigpic



      Comment


      • #4
        Du har jo også evt Dx201. Har 2 stk liggende. Eneste man evt trenger i tillegg er da ledning/kobling fra kamera til videotx

        Comment

        Working...
        X