Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mikrokopter over cannabis-farm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mikrokopter over cannabis-farm

    Jeg driver og tester ut Mikrokopteret mitt, og her om dagen lukta jeg meg fram til en skikkelig rar avling, gitt. Den er ikke i Norge.

    Anders Eiebakke
    90078513

  • #2
    Originally posted by bjeff View Post
    Jeg driver og tester ut Mikrokopteret mitt, og her om dagen lukta jeg meg fram til en skikkelig rar avling, gitt. Den er ikke i Norge.
    Hmmm - hehe - du hadde ikke "høstet" noe av avlingen før du tok den flyturen

    Utrolig stilig effekt når du flyr og ser skyggen av edderkoppen i "gresset" - virker som det går fortere og fortere.
    Last edited by Quadrocopter; 07-07-11, 00:17.

    Comment


    • #3
      Takk! Jeg syntes det var morsomt å fly fram og tilbake over den åkeren, men det var 36 grader i skyggen og tanken på å røyke meg en fet en falt meg ikke inn. Prøver å bli en satt, middelaldrende mann – og det begynner å funke.
      Anders Eiebakke
      90078513

      Comment


      • #4
        Det må da være skyggen av en UFO? Det ligner vaffal ikke på noe kjent...
        Tom Roy (57), Vingtor RC Klubb, Asker Modell Klubb, Flystua
        Begynte med R/C i 1973, kun elektro fra 2007, flyr alt fra trainere til innendørs akro og halvskala fra WW I og nyere

        Comment


        • #5
          Originally posted by bjeff View Post
          Takk! Jeg syntes det var morsomt å fly fram og tilbake over den åkeren – og det begynner å funke.
          Sånn, Bjeff..modda innlegget litt, hehe
          Jo Skavhaug

          ..sånn ca..

          Comment


          • #6
            Sies at det er mye løft i grønt, du får henge deg på neste år hvis du vil utnytte termikken.
            Anders Eiebakke
            90078513

            Comment


            • #7
              ..ja, de sier så..litt kjipt å gå ned i åkeren, kan vel bli litt baluba hvis eierne finner meg tråkkende i salaten
              Jo Skavhaug

              ..sånn ca..

              Comment


              • #8
                Bedre å havne i den åkeren enn da jeg mista bildet ifjor over en av nabobøndenes åker og måtte løpe med 11 selskapssyke kviger som jeg trodde var okser etter meg da jeg henta flyet, da kom jeg meg kjapt over piggtråden gitt.
                Anders Eiebakke
                90078513

                Comment


                • #9
                  Er dette lovlig der du oppholder deg?

                  Comment


                  • #10
                    Nå er jeg tilbake i Oslo, og her er det vel ikke tillatt. Jeg tipper det er en kommersiell plantasje for industrien, og antar at det er tillatt. Det lokale vannverket ligger rett ved siden av, så om det ikke er tillatt, så er det noen som både har dårlig luktesans og er blinde
                    Anders Eiebakke
                    90078513

                    Comment


                    • #11
                      Bosted:Ila, Oslo. Hehe. Godt det ikke var først flyving og deretter Ila.
                      Geir


                      3D plane - 1D brain

                      Comment


                      • #12
                        Trolig en hamp-plantasje. Planten brukes til mye annet enn det den er mest kjent for

                        Hamp - Wikipedia
                        Jostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.no

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Sniper View Post
                          Bosted:Ila, Oslo. Hehe. Godt det ikke var først flyving og deretter Ila.
                          Den "Ila" du tenker på ligger nok i Bærum og ikke i Oslo. Ila er en bydel og ikke et fengsel
                          Anders Eiebakke
                          90078513

                          Comment

                          Working...
                          X