Announcement

Collapse
No announcement yet.

www.el-fly.dk skifter navn til Head RC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • www.el-fly.dk skifter navn til Head RC

    Mailet tidligere idag med Jan og fikk bekreftet at ny stor webbutikk med mer er på beina. Skal bli moro å følge med videre. Home - El Fly er kjent for mange og har gjennom mange år bygd opp en stor kundekrets i norge. Bred erfaring med elektro med god service og rask hjelp er nok mye av det de er kjent for.[/h]
    Mest sannsynlig vil vi se ennå flere tester fra Head RC i fremtiden, hvorav det er bekreftet Multiplex Dogfighter og nye Precision Aerobatics Bandit allerede.

    Her er hva de selv skriver:
    Det er med store forventninger at Electric Flight Equipment træder ind i en ny tid for den 15 år gamle virksomhed.
    Fra 1. juli 2011 hedder Electric Flight Equipment Head RC - og har både fået nye kolleger, adresse i København, en helt ny webshop og endnu flere forskellige produkter.
    Head RC tager afsæt i kompetent rådgivning, høj tilgængelighed af lækre varer og en tiltalende webshop.
    Mens Hans, Wenche og Jan som hidtil står for den primære rådgivning og købsassistance er New Heading Distribution nu ansvarlig for at drive den logistiske og tekniske side af Head RC.
    Vi ser frem til at betjene dig i de nye rammer!
    Head RC ApS
    Jernholmen 48D
    DK-2650 Hvidovre

    mail@headrc.com

    Click image for larger version

Name:	headrc_team_stairs.jpg
Views:	2
Size:	97.7 KB
ID:	629363Click image for larger version

Name:	Skjermbilde 2011-07-09 kl. 17.29.59.jpg
Views:	2
Size:	35.5 KB
ID:	629364
    ____________________________
    Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

  • #2
    Takker for nyttig info. Som Electric Flight Equipment kunde tilbake til slutten av 90-tallet, må jeg imidlertid med
    litt vemodighet si at jeg allerede savner den gamle web-shopen...

    Har nok fått mine siste varer fordelt over flere konvolutter fra Wenche nå
    For ikke å snakke om hvor kjekt det var å svinge innom i Fredrikshavn for å plukke opp litt snacks før man trampet
    på videre til hangene ved Hanstholm. Men for all del, jeg forblir nok fortsatt kunde så lenge de beholder det gode
    vareutvalget til seil og elektro.
    Hangar:
    Diverse F5B og F5D modeller + et par turbinkjerrer & et knippe hangseilere.

    "In thrust I believe"

    Comment


    • #3
      Har fått min første pakke fra Head RC. Bestilte et par Jeti-mottakere og noe småtteri, fordi Elefun ikke hadde dette inne.
      Enhetsprisen på 280,- for frakt med UPS er på kanten hvis det er en liten ordre, men greit nok hvis det er et fly el.l.
      Servicen fra Head var i utgangspunktet upåklagelig, men de må ha rota med deklarering, for etter et par dager ringer de fra UPS i Oslo og lurer på om jeg har bestilt varer for nesten en halv million fra Danmark.. Jeg laster ned .pdf faktura fra Head og sender til UPS, men dama har bare kontortid til 14, så den blir behandla dagen etterpå. De har tydeligvis ikke utkjøring til Trøndelag, så varene kommer til meg med postens bedriftspakke nøyaktig en uke etter at jeg bestilte. Nå et par uker etterpå kom regninga fra UPS, og der har de i tillegg til mva tatt 150,- i utleggsprovisjon.
      Siterer Heads hjemmeside:
      "Forsendelse til Norge håndteres - uanset ordrens størrelse - med UPS. Som bekendt skal varer til Norge fortoldes og UPS tilbyder denne service som en del af fragtens pris.
      Vi tilbyder en flatrate til Norge på DKK 280,- og denne pris inkluderer fortoldning, men hverken en evt. toldafgift eller Norsk Merværdi afgift."

      Det er neppe Heads intensjon at kunden skal betale enda 150 kroner på toppen?
      For meg i dette tilfellet fungerte det ikke særlig positivt, men jeg skal følge med på fortsettelsen, for jeg har også hatt noen hyggelige erfaringer med Wenche & co.

      Comment


      • #4
        Ref. denne tråden - styr unna alt som har med UPS å gjøre + firmaer som leverer via UPS hvis dette er den eneste speditøren de bruker.
        Last edited by Quadrocopter; 11-09-11, 12:36.

        Comment


        • #5
          Har du sendt dette som tilbakemelding til Hans og Wenche?

          Tipper på at de er minst like keene som deg på at kundene ikke skal betale dobbelt gebyr....
          ____________________________
          Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

          Comment


          • #6
            Skal bli. (og så må jeg skrive noe ekstra for at meldinga skal bli over 10 tegn lang)

            Originally posted by affa View Post
            Har du sendt dette som tilbakemelding til Hans og Wenche?

            Tipper på at de er minst like keene som deg på at kundene ikke skal betale dobbelt gebyr....

            Comment


            • #7
              Jeg sendte dem kopi av min faktura, så de er klar over dette. De kødda det til for meg, og fikk lagt på dansk moms. Det ble jo ekstra å betale moms på, og nå godt over 1 måned seinere venter jeg enda på å få momsen tilbakebetalt. Mitt tips, styr unna...

              Comment


              • #8
                Bare for å presisere - jeg har ikke noe i mot el-fly / head - som jeg har handlet en del med og her er det ikke mer "krøll" enn det er med andre web-sjapper - det jeg styrer unna er UP$ og firmaer/butikker som ikke bruker andre speditører enn UP$!
                Last edited by Quadrocopter; 12-09-11, 18:27.

                Comment


                • #9
                  Hej Alle,

                  Vi er af flere kunder blevet gjort opmærksomme på at UPS opkræver yderligere NOK 150,- for at "lægge ud" for told og moms på købers vegne.

                  Det er slet ikke i overensstemmelse med hvad UPS har oplyst os i Danmark og vi er allerede gået ind i sagen med det danske kontor!

                  Vi har siden Head RC gik i luften arbejdet med shipping alternativer - vi har allerede en aftale med GLS som vi kan - og vil - anvende istedet indtil videre, efter GLS har bekræftet for os at deres praksis ikke er den samme som den UPS anvender.

                  Vi har også genoptaget brev-forsendelser for så vidt angår ordrer med en tilstrækkelig lav værdi. Sådanne ordrer håndteres manuelt og vi trækker ganske enkelt ikke det fulde beløb fra dit kreditkort hvis fragten kan gøres billigere.

                  Vi arbejder endda med yderligere tiltag for at forenkle processen som vi håber at kunne fortælle mere om indenfor kort tid.

                  I mellemtiden - skriv eller ring til os på mail at headrc dot eller på +45 70 270 680 hvis vi kan være behjælpelige!

                  Mange hilsner fra Danmark,


                  Jan & Gudmund
                  Head RC - Head RC

                  Comment


                  • #10
                    Hei,

                    Er det noen som har erfaring med leveringstid fra HeadRC nå?

                    Jeg bestilte varer derfra 12. September og forhåndsbetalte med kredittkort. Denne er fortsatt ubehandlet nå tolv(!) dager etter.

                    Jeg sende epost og etterlyste bestilling sist onsdag. Denne er fortsatt ubesvart

                    Sent from my LG-P990 using Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Hej,

                      kan du ikke lige PM'e dit ordrenummer - så kan vi svare dig hvad status på din ordre er og forhåbentlig finde til bunds i hvorfor du ikke har modtaget svar på din email. Måske er der et spam-filter der driller.

                      Mvh,
                      Gudmund
                      Head RC

                      Comment


                      • #12
                        PM sendt

                        Sent from my LG-P990 using Tapatalk

                        Comment


                        • #13
                          Godt å se dere følger med på innkjøringsproblemer

                          mvh
                          Alf
                          ____________________________
                          Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                          Comment


                          • #14
                            Og svar på PM sendt

                            Comment


                            • #15
                              Jeg bestillte der for et par uker siden en søndag kveld,tirsdag morgen ringte det en fra ups å spurte om det var noen hjemme mellom 12-14 jeg svarte nei,han spurte om jeg jobbet i nærheten så kunne han kjøre innom å levere pakken til meg der,sa til han at han kunne bare sette den foran ytterdøra mi da den ikke er synlig fra veien og der sto den når jeg kom hjem fra jobb,rene elefun lev tid

                              Comment

                              Working...
                              X