Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen kjennskap til Kailorfly.net ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen kjennskap til Kailorfly.net ?

    Jeg var inne på gratisannonser.no , da jeg kom over flere annonser fra Kailorfly.net . Det er vel mye Hobbyking ting der. Sikkert greit dersom du trenger rimelige ting ganske fort , og de har varen inne ?
    Last edited by bth; 14-08-11, 14:33.
    Bfight 210
    De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
    De Havilland DH 2 skala 1/5,3
    Phoenix RC Club

  • #2
    Har snakket med Kai en gang, så som så lagerbeholdning, men om du er i beit for en mottaker, servo eller noe småtterier så er det en grei sak. Kan hentes hjemme hos han, eller han lar varene ligge på en butikk ved Grini Næringspark så man kan hente direkte der.
    Han kan også bestille varer for deg fra HobbyKing mot et lite påslag.
    Thomas Kristensen (30)
    Oslo, Grefsen

    Radio: Spektrum DX6i & DX8
    Ultra Micro: Mange forskjellige
    Foamies: RC Tiger Star EPP 3D, Telink Yak 55 EPP, RCF Edge 540 800mm, PZ P-47 Thunderbolt, HobbyKing FunFighter RareBear
    Balsa: Above All Extra 300 SHP 47", JR Supra .40 <under bygging>

    Comment


    • #3
      Snodig websjappe det derre


      ---
      I am here: http://maps.google.com/maps?ll=58.425579,6.009968
      - Sent from my dsx9 using Tapatalk
      Min Hjemmeside..

      http://sveininge.iflogg.com

      Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

      Comment


      • #4
        Nettbutikken er åpnet kun for å hjelpe de som trenger en del fort!

        Hei!
        Ok- det er et snodig påfunn med denne nettbutikken, men jammen er det greit å ha en å komme til når du trenger noe der og da og ikke bør vente 14 dager på tingene fra Hong Kong. Jeg vet at det er menge der ute som ikke liker eller har lyst til å handle fra steder i utlandet, har dere prøvd å reklamere til Hobby King eller andre i Kina? billig blir det5 ikke. Hos meg får dere også full garanti og nye varer om det skulle være noe galt. Vareutvalget er også blitt mye bedre enn den gangen dere var inne. Jeg fyller på med varer daglig i butikken. Bare nå denne uken kommer det 26 forsendelser fra Kina ikke bare Hobbykings varer skal inn i butikken. Dette bare som en orientering, og dere er hjertelig velkommen til å handle.
        MVH
        Kai Gundersen
        Kailorfly.net
        Originally posted by sveininge View Post
        Snodig websjappe det derre


        ---
        I am here: Google Maps
        - Sent from my dsx9 using Tapatalk

        Comment

        Working...
        X