Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vikinghobby i dvale?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vikinghobby i dvale?

    Noen som hatt problemer med å komme i kontakt med vikinghobby.no i det siste?

    slang inn en bestilling der på lørdag, men har ikke fått noe på mail ang ordren min, og ikke heller har de svart på mail. det er jo ikke veldig lenge siden jeg bestilte, så at de ikke hadde svart på mail til nå er jo greit. Men, telefonnummeret de lister på siden deres er tatt ut av drift. Derfor jeg lurer
    noen som vet noe?

    Øyvind
    dx7

    Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
    Hobbyking Radjet800 - Turnigy 2836-2350, turnigy plush 60amp, 4s turnigy lipo
    Løten MFK
    Stay Frosty

  • #2
    Har samme opplevelse med disse ARF Modellfly & RC Modeller bestilte varer derfra i mai og har sent flere meiler men ikke fåt svar.
    Om de er i dvale eller har lagt inn årene vites ikke.

    Comment


    • #3
      Prøvde å ringe dem forleden. Fikk Telenor sin automatiske svarer om at eieren har stengt nummeret selv.
      Kristian Westgård
      Nittedal

      Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50


      Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
      — Neil Armstrong

      Comment


      • #4
        Viking hobby i dvale

        Imo at ElefunA/S har største eierandel i viking hobby er det mulig at de har noe mere info!
        Moten

        Comment


        • #5
          Var senest onsdag i forrige uke innom og handlet servoer der, så butikken skal være oppegående hvis det ikke har skjedd noe de siste dagene.
          Espen Kvien
          Gruppeleder F3A
          Vingtor RC Club
          f3a.norge@gmail.com

          Mange fly og mye moro

          Comment


          • #6
            får prøve å ringe de mer imorra. lurte på om de hadde annonsert at de ville være stengt eller noe slikt i noen dager?
            dx7

            Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
            Hobbyking Radjet800 - Turnigy 2836-2350, turnigy plush 60amp, 4s turnigy lipo
            Løten MFK
            Stay Frosty

            Comment


            • #7
              Jeg fikk svar på mail fra dem i dag.
              Kristian Westgård
              Nittedal

              Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50


              Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
              — Neil Armstrong

              Comment


              • #8
                ok da får jeg prøve de igjen imorra
                dx7

                Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
                Hobbyking Radjet800 - Turnigy 2836-2350, turnigy plush 60amp, 4s turnigy lipo
                Løten MFK
                Stay Frosty

                Comment

                Working...
                X