Announcement

Collapse
No announcement yet.

Minikamera

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Minikamera



    Noen som har no`erfaring med det kameraet her?
    Er vel det minste 1280x720 jeg har sett ihvertfall.
    Lurer vel på om det tåler en trøkk og på generell kvalitet.
    Hadde muligens også fungert fint som et fpv kamera,
    men vet ikke om det finnes no`options på sånt.

  • #2
    (MFN) ModellflyNytt.no Her har jeg filmet en flytur med kameraet på capsen, og i samme tråden ser du også en "onboard" film. Jeg er meget fornøyd med kvaliteten kontra prisen, jeg betalte vel 40$ fra ebay. Det er så lite og lett at det kan brukes på det meste, men det sliter litt med å henge med når lysforholdene skifter, noe jeg oppdaget på filming fra fly som gikk inn og ut av skygge feks.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Kyrre View Post
      (MFN) ModellflyNytt.no Her har jeg filmet en flytur med kameraet på capsen, og i samme tråden ser du også en "onboard" film. Jeg er meget fornøyd med kvaliteten kontra prisen, jeg betalte vel 40$ fra ebay. Det er så lite og lett at det kan brukes på det meste, men det sliter litt med å henge med når lysforholdene skifter, noe jeg oppdaget på filming fra fly som gikk inn og ut av skygge feks.
      WOW!! Knall plass å fly på, virkelig vakkert.
      Fikk du med minnebrikke for den prisen, og har du noen formening om
      holdbarheten til kameraet(om det tåler en trøkk, om uhellet skulle være ute)?

      Comment


      • #4
        Originally posted by Kyrre View Post
        (MFN) ModellflyNytt.no Her har jeg filmet en flytur med kameraet på capsen, og i samme tråden ser du også en "onboard" film. Jeg er meget fornøyd med kvaliteten kontra prisen, jeg betalte vel 40$ fra ebay. Det er så lite og lett at det kan brukes på det meste, men det sliter litt med å henge med når lysforholdene skifter, noe jeg oppdaget på filming fra fly som gikk inn og ut av skygge feks.
        WOW!! Knall plass å fly på, virkelig vakkert.
        Fikk du med minnebrikke for den prisen, og har du noen formening om
        holdbarheten til kameraet(om det tåler en trøkk, om uhellet skulle være ute)?

        Comment


        • #5
          Kjempemorsomt kamera som jeg har brukt en del allerede. Imponert over kvaliteten man får for bare noen hundrelapper!!
          Riktignok en helivideo, men du ser kvaliteten



          Festet den på bilen til guttungen og har rulla rundt med både bil og kamera uten noen problemer enda. Har hatt den på mc hjelmen min også hehe.
          Philip
          www.airheads.no
          Hobby24.no

          Comment


          • #6
            Originally posted by Jan-Øyvind View Post
            WOW!! Knall plass å fly på, virkelig vakkert.
            Fikk du med minnebrikke for den prisen, og har du noen formening om
            holdbarheten til kameraet(om det tåler en trøkk, om uhellet skulle være ute)?
            Knallsted å fly ja, dessverre får jeg bare vært der et par uker om sommeren. Selve kameraet er jo veldig lett og sånn sett tåler det nok en støyt, men hvordan det takler et skikkelig kræsj kan jeg ikke si. Du ser jo selv på filmen du la ut at kamerahuset er ganske spinkelt, så noe sports kamera er det ikke.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Dr.Phil View Post
              Kjempemorsomt kamera som jeg har brukt en del allerede. Imponert over kvaliteten man får for bare noen hundrelapper!!
              Riktignok en helivideo, men du ser kvaliteten



              Festet den på bilen til guttungen og har rulla rundt med både bil og kamera uten noen problemer enda. Har hatt den på mc hjelmen min også hehe.
              Himmel og hav!!
              Hvem er du!!
              Broren til Tareq Alsaadi?? Hehe
              Virkelig knallbra flydd Philip, håper og en dag nærme meg slike manøvrer.
              Tror nok jeg logger inn på ebay iløpet av helgen.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Kyrre View Post
                Knallsted å fly ja, dessverre får jeg bare vært der et par uker om sommeren. Selve kameraet er jo veldig lett og sånn sett tåler det nok en støyt, men hvordan det takler et skikkelig kræsj kan jeg ikke si. Du ser jo selv på filmen du la ut at kamerahuset er ganske spinkelt, så noe sports kamera er det ikke.
                Yupp, det er vel begrenset hva det tåler av trøkker.
                Uansett så går det vel an å polstre det litt, om det må monteres på utsatte steder.

                Comment


                • #9
                  Pen flight, Philip!
                  Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
                  T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
                  T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

                  Comment


                  • #10
                    Denne har jeg ikke sett før nå Knallbra flyving!

                    Comment


                    • #11
                      Bestillte denne på ebay i natt til den nette sum av 220,- Fri frakt!
                      Ser for meg at dette er en grei løsning for de som ikke ønsker å bruke sinnsykt med penger på GoPro HD. Blir gøy å feste på flyet!

                      Comment


                      • #12
                        Hei Godtfolk.
                        Pass opp. Det finnes flere versjoner av dette kameraet...Les litt på denne så finner du sjapper som har den "rette modellen"

                        The REAL (#11) HD Key Cam Thread (PLEASE! READ POSTS #1-#3 BEFORE POSTING QUESTIONS!) - RC Groups

                        Comment


                        • #13
                          Les gjennom de første postene på rcgroups, se godt på hvem du handler fra på Ebay og du kan klarer ikke kjøpe feil

                          Comment


                          • #14
                            Har akkurat fått et slikt i posten her og.. Meget enkelt i bruk, og det fungerte tvert med et gammelt micro SD kort jeg bare sletta innholdet på..

                            Bildekvaliteten er høyst diskuterbar da, men for 220kr kan en vel ikke forlange mye heller
                            Ola G Bråten -77
                            Sunndal flyklubb avd. Modellfly
                            Extreme Flight Yak 91" Q80-8M
                            3DHS Slick 89" Q80-8m
                            Jeti DS-16

                            Comment


                            • #15
                              Kvaliteten er bra på #11 kameraet bare det er nok lys. Ved overskyet/høst/innendørs er linsa for lita til å fange nok lys, og det blir kornete og mørkt. Mine beste videoer er med kamera festet på flyet i solskinn.
                              I hangaren:

                              SpeedFire F5B
                              X-plane fra www.yuri-models.com
                              Hawk F5B
                              MiniHawk (2stk)
                              3stk PZ Stryker (flygende lecablokker)
                              UM Stryker Q 180
                              FPV Raptor
                              EPO Cessna (156cm)

                              Comment

                              Working...
                              X