Announcement

Collapse
No announcement yet.

RSSI signal på Graupner R16scan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • RSSI signal på Graupner R16scan?

    Hei, folkens. Nå har jeg leitet etter mulighet for å hente ut RSSI signal på Graupner R16 scan mottaker og mitt siste forsøk er dere. Noen som vet det/ har funnet det ut? (jeg finner det ikke ut!)


    Hjelp!

  • #2
    Originally posted by Elektrochef View Post
    Hei, folkens. Nå har jeg leitet etter mulighet for å hente ut RSSI signal på Graupner R16 scan mottaker og mitt siste forsøk er dere. Noen som vet det/ har funnet det ut? (jeg finner det ikke ut!)
    Du må spør her først ikke sist.....

    Informasjonen om dette er fjernet fra de fleste fora - vet ikke hvorfor men det kan være at denne mod'en påvirker Rx'en i negativ retning - eller så har Graupner presset på for å fjerne dette.

    Fant disse bildene i noe gammel info jeg hadde - hvis jeg ikke husker helt feil så er dette RSSI mod'en (tror ikke det er sum signal mod'en)

    Click image for larger version

Name:	R16_2.jpg
Views:	1
Size:	105.0 KB
ID:	584897

    Click image for larger version

Name:	R16_3.jpg
Views:	1
Size:	104.3 KB
ID:	584898

    Du får teste for å se om det virker.

    //Frank

    Comment


    • #3
      SUPERT!

      Akkurat det jeg jeg var ute etter. Skal spørre deg først neste gang.

      Virker litt merkelig at temaet er borte vekk fra de fleste forum men med sånne levende oppslagsverk som deg så er det ingen sak.

      Skal sjekke om det fungerer når jeg får resten av delene.

      Takk igjen.

      Dagen.

      Comment


      • #4
        Alltid hyggelig å kunne hjelpe.

        Håper du kan gi en tilbakemelding på om det virker, som sagt så er jeg litt usikker på om det er en RSSI mod, men bildene lå i en RSSI katalog jeg har på maskinen min så det bør ha noe med dette å gjøre.

        Comment


        • #5
          det ser ut som bildene fra mikrokopter websidene anng ppm sum signal... men husker at rssi modden ser lik ut...
          Leif Bjørgo
          Cirrus-RCFK

          Comment

          Working...
          X