Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ekeberg - hvor er folket.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ekeberg - hvor er folket.

    Hadde omtrent hele Ekeberg for meg selv i dag - sol og kjempeforhold!

    Er folk livredde når de ser en hake på met.no pila ?

    Kryp ut av sofaen og kom dere opp på Ekeberg i morgen!

    Børsta 1 1/2 år gammelt støv av Sukhoi'en og radioen - har stor kost meg på sletta i et par dager nå.
    Last edited by Quadrocopter; 06-04-12, 18:11.

  • #2
    Jeg triller barnevogn i opp mot 9 m/s i Helsingfors, inkludert sludd og snø og regn, får knapt snudd meg fra vindretningen før småen skriker opp fordi han får våt snø i trynet. I dag sovna han mens vi var i parken bak jernbanestasjonen, og da turte jeg ikke trille mer. Ble sittende i snømøkka på en våt benk i en time, mens jeg prøvde å tenke positivt. Ikke klag.
    Anders Eiebakke
    90078513

    Comment


    • #3
      He He - topp værmelding for morgendagen - skal tenke på deg når jeg står og prøver å "børste rust" av fingrene (utrolig mye finmotorikk som forsvinner på 1 1/2 år )

      Comment


      • #4
        Å, ikke vær så positiv. I morgen dra vi til svogerfamilien utenfor byen, der er det helt bedritent i utgangspunktet, toppet med 20 cm snø.
        Anders Eiebakke
        90078513

        Comment


        • #5
          Bare vent til du kommer hjem - da skal det lave ned her i Oslo også

          Comment


          • #6
            Har ikke noe fly akkurat nå som jeg synes egner seg på Ekeberg. Synes en modell på 2,3 kg er litt risikabelt på Ekeberg selv om jeg har byttet sendermodeul til 2,4GHz. En sakteflygende modell på en halvkilo er passe til Ekeberg, synes jeg.
            Tom Roy (57), Vingtor RC Klubb, Asker Modell Klubb, Flystua
            Begynte med R/C i 1973, kun elektro fra 2007, flyr alt fra trainere til innendørs akro og halvskala fra WW I og nyere

            Comment


            • #7
              Originally posted by Quadrocopter View Post
              Bare vent til du kommer hjem - da skal det lave ned her i Oslo også
              Å satan, for et liv. Uansett kult at du flyr igjen! Sees vel oppe på sletta etterhvert.
              Anders Eiebakke
              90078513

              Comment


              • #8
                Originally posted by bjeff View Post
                ....Uansett kult at du flyr igjen! Sees vel oppe på sletta etterhvert.
                Spørs hvor lenge det varer....


                Du får snarest komme deg tilbake til mer sydlige strøk

                Comment


                • #9
                  nydelige forhold og nesten folketomt i dag også...........

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by bjeff View Post
                    Jeg triller barnevogn i opp mot 9 m/s i Helsingfors, inkludert sludd og snø og regn, får knapt snudd meg fra vindretningen før småen skriker opp fordi han får våt snø i trynet. I dag sovna han mens vi var i parken bak jernbanestasjonen, og da turte jeg ikke trille mer. Ble sittende i snømøkka på en våt benk i en time, mens jeg prøvde å tenke positivt. Ikke klag.
                    Kondolerer!
                    Det var patterntrening på Vingtorstripa i dag. Sol, grønt gress og en ufin sidevind. 4 av 5 piloter trente program i dag. Ikke ofte man ser det på en lørdag.

                    Henning

                    Comment


                    • #11
                      Gode forhold og ingen på sletta i dag heller

                      Dro videre å havnet i steden for på Spydeberg hvor det var "bra" aktivitet.

                      Comment


                      • #12
                        Jeg var på sletta i går ettermiddag. Vi ble 2stk. etterhvert Alltid hyggelige mennesker som flyr der, Vi burde ha en egen " Ekeberg live" Tråd. Hvor folk bare snakker om hva som skjer på sletta Sier ifra om de stikker opp, vær og liknende..

                        Comment


                        • #13
                          Fyttikatta det var deilige forhold på Sletta i dag ;D Klarte "snurreoppnedtriks" og greier. En fyr kom og tok maiden med flyet sitt, som fikk noen arr men gud så gøy vi hadde det

                          Comment


                          • #14
                            Ekeberg i dag...Ekeberg i morgen

                            Comment


                            • #15
                              Glimrende forhold i dag!

                              Karabin begynner virkelig å få dreisen på flyginga! I dag så jeg både knife edge og tendenser til hover! Ikke værst på 27. (eller var det 28.?) flyturen noen sinne!
                              * T-rex 450 PRO DFC 6S * T-rex 500 PRO EFL DFC * DJI Inspire 1 * E-flite Carbon Z Cub * Multiplex Dogfighter * Futaba 14SG *

                              Comment

                              Working...
                              X