Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trulsen flyr ;)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trulsen flyr ;)

    bra flygning Truls

    Goblin 700 : vbar 5,3 pro
    Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

    HD 500 Cell : brain2

    DX9

  • #2
    Nice =) Ser ut som du er på rett vei
    Honeybee CP 2

    Comment


    • #3
      Takker! Litt flaut å se seg selv fly egentlig Veldig rotete flyging også, spesielt med 500en.

      Legger ved en film av 7hv:




      Som sagt så har jeg en del å jobbe med i sommer!
      // Truls

      Comment


      • #4
        Synest du har hatt imponerande framgang sidan første film (september 2011) og andre film (mars 2012)! Fekk litt hakeslepp på Fagernes, når du kasta 7HV'n komfortabelt rundt i lufta! Men det har mykje med det å føle seg "over" modellen. Når ein tek til å miste respekten for doningen, og får psyka den litt ned, løsnar det raskt. Eg hugsar at 500-en min lenge var skremmande, heilt til eg fekk 700. No er 500-en kua, og eg tør å ta meir sjansar. No har det løsna litt for meg også, og ting tek til å bli skrekkeleg morosamt! Når ein føler seg trygg på "bailout" frå alle vinklar og posisjonar, så kan ein satse litt meir. No kosar eg meg med overgangar (flipp med div piro). Pappapermisjon med ein 8mnd gut som sit stille i bilstolen sin og ser på "myggen" som susar fram og tilbake i lufta er heilt ok! No er han snart klar for simulator...
        Runar Sandnes
        Medlem i Gloppen modellflyklubb

        ------
        Constantly fighting gravity

        Blade MCPX - T-Rex 250 FBL - T-Rex 500CF FBL - T-Rex 700E FBL - Yak54-50EP - DJI F550 Hexa - Pilot RC´ish Yak-54 m/DLE 30 - BeastX - Spektrum DX7

        Comment


        • #5
          Artig at du tar med deg guttungen. Da får han det inn i blodet tidlig. Spesielt hyggelig er det hvis han greier å sitte stille, og la Far fly.
          Vennlig Hilsen
          Arne Husby

          Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

          Comment

          Working...
          X