Announcement

Collapse
No announcement yet.

YouTube video tilgjengelig på alle enheter?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • YouTube video tilgjengelig på alle enheter?

    Til dere som har brukt YouTube litt mere enn meg, til å legge ut videoene deres.

    Har til dagsdato publisert 3 videoer.
    Greia er at den siste videoen ikke vil vises på mobil. Finnes heller ingen innstillinger for det.
    Noen som kan hjelpe?

    Her er den jeg ikke får tilgjengelig på mobil.
    - YouTube

  • #2
    Litt vanskelig å si hva feilen kan være, skal jo komme av seg selv dette om jeg ikke tar feil?
    Jeg har egentlig gått bort fra YouTube og benytter i dag kun Vimeo, Your Videos Belong Here der du har bedre kontroll over alt, da med en plus konto.
    ---
    Mvh
    Hasse Andre Ruud
    Vingtor Rc Club - www.vingtor.org

    Gratis annonseplass for Rc utstyr - www.rcsalg.no

    Comment


    • #3
      Ved opp lasting vil du ha et valg om den skal kunne vises på mobile enheter, litt har ikke lastet opp en video siste halv året på kan ikke forklare i detail... Men mener det var i nærheten der man velger om den skal være public osv
      Audun Johnsrud
      Nittedal - HMFK

      * Flyr divserse planker og noen visper.
      En vellykket flytur er alltid en flytur nærmere neste kræsj.

      Comment


      • #4
        YouTube video tilgjengelig på alle enheter?

        Originally posted by AudunJ View Post
        Ved opp lasting vil du ha et valg om den skal kunne vises på mobile enheter, litt har ikke lastet opp en video siste halv året på kan ikke forklare i detail... Men mener det var i nærheten der man velger om den skal være public osv
        Yes, stemmer det. Den står synlig for alle enheter, men etter at den er lastet opp og jeg skal titte på den på mobilen står det at den ikke er tilgjengelig. Går jeg tilbake til pcen for å sjekke da står det følgende.

        "Syndikering
        Nei, denne videoen skal ikke være tilgjengelig for mobiltelefoner og fjernsyn"

        Kan musikken jeg har lagt på videoen ha noe å si på at den ikke blir tilgjengelig overalt???

        Comment


        • #5
          YouTube video tilgjengelig på alle enheter?

          Originally posted by hassajo View Post
          Litt vanskelig å si hva feilen kan være, skal jo komme av seg selv dette om jeg ikke tar feil?
          Jeg har egentlig gått bort fra YouTube og benytter i dag kun Vimeo, Your Videos Belong Here der du har bedre kontroll over alt, da med en plus konto.
          Tror ikke jeg gidder å betale 50kr i mnd får å ha noen videoer ute på nett.

          Comment


          • #6
            Selv ja jeg ut en video der jeg brukte topGun og etter noen dager kom det en mail om at jeg ikke var snill gutt, tillegg var videoen da blokkert i noen land, men jeg har ikke noe problem med den i Norge...
            Audun Johnsrud
            Nittedal - HMFK

            * Flyr divserse planker og noen visper.
            En vellykket flytur er alltid en flytur nærmere neste kræsj.

            Comment


            • #7
              litt off topic her. men de er på hugget når det gjelder copyright på youtube. jeg la ut en fly vide med pink floyds learning to fly som lydspor. gikk ikke mer enn 15min så var den sperret
              Tom Nohr
              Tennisveien 9
              2450 Rena

              Frsky taranis 9+
              Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
              Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
              + diverse små ting

              Comment


              • #8
                YouTube video tilgjengelig på alle enheter?

                Hmm... Kan være noe sånt da kanskje. Rart. Lydsporet mitt er fra state of trance med armin van buuren. Kanskje det ja. Skal prøve å endre lydspor og legge den ut en gang til.

                Comment


                • #9
                  Jeg får sett videoen din via pc, så det er ikke lydsporet som er problemet..
                  Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
                  T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
                  T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

                  Comment


                  • #10
                    YouTube video tilgjengelig på alle enheter?

                    Rart.... Aaaarhhh hater når det liksom ikke er noe grunn for at det er sånn. Og ingenting mann kan gjøre med det.
                    Tenkte å sende en Mail å spørre, men finner ingen kontakt info heller... :-/

                    Comment


                    • #11
                      Jeg får sett de andre videoene dine på mobil, så da er det mest sannsynlig ett eller annet du har gjort annerledes når du lastet opp siste video..

                      Click image for larger version

Name:	Screenshot_2013-02-06-09-47-29.jpg
Views:	1
Size:	45.7 KB
ID:	597464
                      Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
                      T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
                      T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

                      Comment


                      • #12
                        YouTube video tilgjengelig på alle enheter?

                        Originally posted by Brumm View Post
                        Jeg får sett de andre videoene dine på mobil, så da er det mest sannsynlig ett eller annet du har gjort annerledes når du lastet opp siste video..

                        [ATTACH=CONFIG]64536[/ATTACH]
                        Tro meg har gjort akkurat det samme. I tillegg har jeg slettet den og prøvd på nytt 2-3 ganger uten at det hjelper.

                        Comment


                        • #13
                          Hmm, det var rart.. Da kan du jo prøve å fjerne lydsporet.. Kan jo hende jeg tar feil
                          Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
                          T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
                          T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

                          Comment


                          • #14
                            YouTube video tilgjengelig på alle enheter?

                            Tror jeg har funnet problemet. Og det er ikke hos meg.

                            Greia er, siden jeg har brukt en 3parts musikk, mener YouTube at video min kan være innteksgenererende.

                            Da har YouTube bestemt av en eller annen grunn at innteksgenererende plattformer er YouTube apper på mobiler, Xbox, GoogleTV, og YouTube på TV.
                            Det vil da si at video min er sperret for disse plattformene.

                            Skal prøve å legge ut video en gang til med et annet lydspor, se hva som skjer da.

                            Comment


                            • #15
                              YouTube video tilgjengelig på alle enheter?

                              Byttet lydspor på video. Da funker det. Tydelig det som var problemet. Hmmm...
                              Hvilket musikk er lov og ikke?? Blir vanskelig å finne musikk jeg kan bruke da...

                              Comment

                              Working...
                              X