Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vmi warbirds

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vmi warbirds

    En dag forrige uke kom ei stor eske fra Eureka-rc.Inni var en P47D fra VMI.2400mm vingespenn,motor 100-140 ccm.Glassfiberkropp og spantevinger.Den ser helt grei ut,litt rom for egne løsninger og scalamodifikasjoner,halehjul og utluftingsluker på bakkroppen kan åpnes,da de er lukket.Med litt kreativitet kan det lett gjøres om.Retracts er ikke valgt enda,jeg ser at Eureka noen elektriske fra LADO TECH.VMI leverer retracts til den,men de har ikke noe bilder på hjemmesiden enda.Jeg får se.De som leveres til Zero´en fra VMI er veldig kraftige,men det ser ut til at P47´en er tiltenkt noe annet.Den må alikevel vente til Zero´en er ferdig
    Attached Files

  • #2
    Den så da virkelig fin ut. Pøs på med bilder og info
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

    Comment


    • #3
      Det blir først Zero´en.Den er minst like fin,det blir bilder av den også.Jeg er godt igang med den.

      Comment


      • #4
        Jøss Ragnar, dette var stas... Skulle hatt en bokser i denne vet du.... Hvor brei er den over cowlingen? Kolm 130 og 12 hk er 320mm over toppene. KOLM Engines - Boxermotore
        John Arne Sagøy
        Scale Warbirds of Norway
        Trønderbataljonen
        www.scalewarbird.org
        No guts, no glory

        Comment


        • #5
          Tøfft Ragnar ! Pøs på med bilder
          __________________________________________________ ___
          Jørn Kaasbøll
          Scale Warbirds of Norway

          Comment


          • #6
            Kjempefine fly dette her til en overkommelig kostnad etter min mening. Fikk det for meg for et års tid siden at jeg skulle kontakte frabrikker i Kina just in case flyene kunne kjøpes direkte derfra. Fikk svar fra produsenten av disse modellene men ikke fra ESM blant annet. Minimum order er 4 fly på en gang. Vet ikke prisen på dette inklusive frakt, men det blir sikkert rimelig. Ulempen er jo at man må bestille en hel sveit eller skvadron på en gang )

            Comment


            • #7
              Gratulerer med fint fly. Og legg ut bilder ja. Sikkert noen som vil lese litt om Zero og.

              Heldigvis ikke så lenge til våren nå...
              Olav Moe

              -- Uttrykket "flyinteressert ungdom" forteller ingenting om din fysiske alder. --

              Innholdet i min hangar, sånn ca

              Comment


              • #8
                Originally posted by toelarse View Post
                Kjempefine fly dette her til en overkommelig kostnad etter min mening. Fikk det for meg for et års tid siden at jeg skulle kontakte frabrikker i Kina just in case flyene kunne kjøpes direkte derfra. Fikk svar fra produsenten av disse modellene men ikke fra ESM blant annet. Minimum order er 4 fly på en gang. Vet ikke prisen på dette inklusive frakt, men det blir sikkert rimelig. Ulempen er jo at man må bestille en hel sveit eller skvadron på en gang )
                Får man ikke kjøpt ett og ett fly fra Easytiger lenger ?
                Balsa

                Comment


                • #9
                  Fant emailen igjen. Det var her jeg fant disse 100cc warbirdene uten at jeg skal påstå at dette firmaet ikke er en scam. Sjekket ikke opp noe mere. 20% høyere pris på en stk kan det jo tolkes som.

                  Dear Tore,

                  Thanks for your email.

                  Our war bird planes are very popular in Europ. we have the 4pcs minimum quantity for each model, or 10pcs in total. otherwise our prices will be 20% higher.


                  Please let me know which model and quantity you want to order. then I will quote you. thanks for your time.

                  Yours’ Henry

                  Shenzhen Pasontech Hobby Co., Ltd.

                  Comment


                  • #10
                    Hadde tenkt en zg74ccm,som har ligget her noen år.Den har samme mål som zg80,den stikker ut på begge sider.Kanskje er den i minste laget.Det blir nok til at den prøves først,den tyske levrandøren skriver 80-100ccm.Hadde håpet på en stjerne SC400 blir i minste laget.Tyskeren kan levere PRATT OG WHITTNEY1:5,det hadde hvet drømmen!Zero´en først,skal legge ut om den også etterhvert.

                    Comment


                    • #11
                      PS.Prisen er jo grei i Norge og da.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by ninja View Post
                        Hadde tenkt en zg74ccm,som har ligget her noen år.Den har samme mål som zg80,den stikker ut på begge sider.Kanskje er den i minste laget.Det blir nok til at den prøves først,den tyske levrandøren skriver 80-100ccm.Hadde håpet på en stjerne SC400 blir i minste laget.Tyskeren kan levere PRATT OG WHITTNEY1:5,det hadde hvet drømmen!Zero´en først,skal legge ut om den også etterhvert.
                        100" Meister Scale Corsair - RCS 150cc Radial Engine - YouTube! løp og kjøp! Ingen grunn til å la vær!! Du finner`em her; Page not found – Drones for Sale Review
                        Attached Files
                        John Arne Sagøy
                        Scale Warbirds of Norway
                        Trønderbataljonen
                        www.scalewarbird.org
                        No guts, no glory

                        Comment


                        • #13
                          Det var en grom motor Ta med en til meg også.- Må bare selge bilen først..

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by spitfire View Post
                            Dette er vel samme som Moki ?
                            Knut

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by ninja View Post
                              PS.Prisen er jo grei i Norge og da.
                              Når det kommer til stykket så kjøper vi de fleste fly i Norge. Mitt siste kommer fra RC Pro og det var bare 150 kr i frakt helt til østlandet. En gang har jeg kjøpt fra Kina og det funket det også.

                              Comment

                              Working...
                              X