Announcement

Collapse
No announcement yet.

Easy tiger models

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Easy tiger models

    Noen som kjenner til disse modellene? mye fint der inne

    easytigermodels.com, Models by Modellers
    Lars Petter Nesse

    Votec 322 40% 3W170cs
    Extra 330 40% 3W212cs

  • #2
    Hvis du sammenligner Phoenixmodel.com | Phoenixmodel | Aircraft model Manufacturer og den samme fra Monster Scale Lockheed Constellation - $3,595.00 : easytigermodels.com, Models by Modellers, så er de mistenkelig identiske. Tror nok at dette gjelder flere.
    Last edited by Karl H.; 18-03-13, 09:20.
    Karl Hans Glommen.
    Mjøsa Modellflyklubb

    Man har ikke mer moro enn man kjøper sjøl.

    Comment


    • #3
      Ja reagerte på den jeg og,men constellation er ikke aktuell uansett.hehe..men den store spitten virka jo lekker
      Lars Petter Nesse

      Votec 322 40% 3W170cs
      Extra 330 40% 3W212cs

      Comment


      • #4
        Hei.Jeg har netopp kjøpt en P47 fra VMI,som Eureka-rc selger.Bortsett fra farge skjema,så er den helt lik den som her er.Det samme gjelder Spiten,Corsairen,Lavorskin.Det er sikkert en fabrikk som lager dem og lakkerer dem ulikt til forskjellige forhandlere.Jeg holder akkurat på med en Zero fra VMI.P47en må vente med å bli montert.Begge er lagt ut litt om på dette forumet.

        Comment


        • #5
          ser ut som det er samme flya ja..kanskje litt hyggeligere priser hos easytiger Er du fornøyd med settet?
          Lars Petter Nesse

          Votec 322 40% 3W170cs
          Extra 330 40% 3W212cs

          Comment


          • #6
            Easy tiger models

            Tok en søk på rcuniverse og rcgroups. Der ble easytiger models nevnt i særs dårlige ord. Så ville sjekka grundig før jeg sendte penger dit.

            Comment


            • #7
              Tror det er leveransene som har fått kritikk. En del av flyene er ikke ille, men Focke Wulfen er helt jævlig.
              Kan jo kjøpe de i tyskland da
              VMI-warbirds,vmi warbirds,fun-modellbau.de, Balsa usa,Wendell Hostetler,Genesis rc,Yellow Aircraft,AZM-Models, Easybuiltmodels, Glenn Torrance, Alfa Model, Don Smith,Europas größter Online-shop für Scale-Modellbau.fun-modellbau.de, Balsa usa,Wendell
              Balsa

              Comment


              • #8
                Jepp, jeg snakker kun om leveranse eller mangel av leveranse. Flyene tror jeg er helt ok. Noen er mindre skala enn andre, men mange av de ser egentlig helt ok ut.

                Comment


                • #9
                  Hei.Jeg er fornøyd med begge settene.Det er nok som Øistein sier,det er rom for scalaforbedringer.

                  Comment


                  • #10
                    Eureka ser ut til å ha flere av disse på lager og det ser heller ikke ut til at det blir noe billigere fra andre land heller når man
                    legger til frakt og m.v.a Fine store warbirds og mye moro for pengene slik jeg ser det.

                    Comment


                    • #11
                      Ja det frister..Blir nok en eureka warbird i løpet av sommern får fly black horse corsair litt mere først.
                      Lars Petter Nesse

                      Votec 322 40% 3W170cs
                      Extra 330 40% 3W212cs

                      Comment


                      • #12
                        Han EasyTiger karen, Curtis, er en kar du helst ikke vil komme borti. Han gjør som mange andre; importerer noen fly som kommer i container-laster fra Kina. Kanskje en gang i året, hvem vet.

                        Så der er han ikke noe anderledes enn andre som prøver å gjøre en slant på import.

                        Flyene er det litt forskjellig kvalitet på når det gjelder det warbird kara ser etter. Der er det lurt å google og lese trådene på RCUniverse.

                        Det typiske trikset til Curtis og han derre Kondor karen er å annonsere en ny warbird, og det blir en tråd på Universe. En 2-3 bilder av flyet som er tatt av en kineser er vedlagt. De gir inntrykk av at de har noe å si på designet. "Hva syns dere, karer". Trengs det noen forbedringer?

                        Diskusjonen bølger. "Se på de syke fargene! " , eller; "Hmm, de sier det er en Spit Mk.9, men canopyen er jo en Mk.II ????"

                        Til slutt kommer flyet, akkurat slik det var på det første bildet. Ikke en tøddel er gjort.

                        Så hele tråden der folk kunne komme med innspill var et markedsførings-triks, de karene har null å si på hvordan kineserne lager flyet på det stadiet.

                        Men det som skiller Curtis fra andre importører, er;

                        Dersom du bestiller et fly fra en sådan importør, og det ikke kommer til deg innom noen uker, så er som regel årsaken at de ikke oppdaterer web-shop'en sin med aktuell lager-status. De hadde altså null fly på det tidspunktet du bestillte.

                        Da må du jo vente på neste container. Om 3 måneder, for eksempel.

                        En hvilken som helst annen importør vil fortelle deg dette ved forespørsel.(Eller ha oppdatert lagerstatus på webshop'en). Gjerne på en høflig måte, og spørre om du vil vente, eller om du vil annulere kjøpet.

                        Curtis vil ikke være fullt så høflig.

                        hehe.

                        Kjøper du fly fra Eureka, og de kommer fra samme fabrikk som flyene til Easytiger, , er det jo Kjell du dealer med, så da er det jo en helt annen sak. Da gjenstår det jo bare om du liker selve flyet.

                        Hvilke av eureka flyene er fra samme fabrikk som EasyTigers fly mon tro? ...er det de som er kallt ER, kanskje. Skikkelig store saker.
                        Last edited by kwik; 22-03-13, 11:34.
                        Dont expect, inspect.
                        Fun Police everywhere!

                        Comment


                        • #13
                          Hei.Jeg ser at P47,Corsair,Spit,Lavorckin ihvertfall er samme fly som er på den tyske forhandleren som WULF la ut linken til er de samme flyene med andre farger.Alle fåes gjennom Eureka-rc,som leverte ganske raskt til meg.Jeg håper på å få til noen timer på Zeroen i påska,jeg skal legge ut litt etter hvert.P47`en er nok laget i Kina ser det ut som,bla.halehjul er feil,men lett å gjøre noe med.Vingen er todelt med alurør gjennom kroppen og to vingmuttere på hver vingehalvdel,jeg er spent på hvordan det blir.

                          Comment

                          Working...
                          X