Announcement

Collapse
No announcement yet.

T-rex 700 scalafuselage

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • T-rex 700 scalafuselage

    Hei!

    Har anskaffet meg en brukt T-rex 700 m/fc3 hode....har sett den i luften og er veeeldig stabil, så trur ikke jeg går for noe FBL for denne. Skal få den i luften for og se at dette fungere vel, så tenkte jeg og sette helien i en skalakropp. Tenket en kropp uten for mye detaljer som lett blir ødelagt.

    Hadde sett for meg denne, da det er beskrevet at 700`ern går rett inn uten noen modifikasjoner:
    http://www.flying-hobby.com/shop/heliartist-hughes-md500e-fiber-glass-fuselage-tiger-700-size-p-7398.html]HeliArtist Hughes MD500E Fiber Glass Fuselage (Tiger 700 Size) [HA700MD500E-T03] - USD*399.00 : Flying-Hobby.com, Have a nice flying experience everyday![/url]

    Kunne også tenkt meg denne, men har lest lite om den på nett. Det kan vel også bli litt feil kropp, da jeg kun skal fly ....ikke scala, men fly pent og pyntelig:
    FC3 Fuselage for Chaos/Trex 700E - RC Aerodyne | Scale RC Helicopters, Airplanes & Parts Store

    Den siste er vel en koopi av align sin fc3-kropp(?), men med den kroppen kan man jo fly litt basic 3D/akro i tillegg til og kun fly pent. det er det vel værre med MD500e kroppen, den er vel bare til og se pen ut. Noen som har testet ut noen av disse kroppene?

  • #2
    Har 500-kropp på en 600. Hadde aldri tort å gjøre noe akro med den

    Husk å poste litt bilder da!
    Tom I. Arntsen

    Comment


    • #3
      Skal ta noen bilder, selv om det vel kun er montering....var det "plankekjøring" og montere din kropp? Akro med en slik kropp vil jo se rart ut, men en loop o.l. Klarer vel kroppen.

      Comment


      • #4
        Jeg kjøpte det brukt. Men det er bare 4 treskruer som holder ting på plass.
        og akro funker sikkert det, men blir jo veldig feil da
        Tom I. Arntsen

        Comment

        Working...
        X