Announcement

Collapse
No announcement yet.

Da er Quad bestillt! Nå gjenstår FPV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da er Quad bestillt! Nå gjenstår FPV

    Hei

    Da har jeg bestillt min første store quad, jeg har flydd mye heli og fly før og MQX hehe.
    Det er denne som ble den utvalgte Quadden

    Jeg trenger FPV utstyr, jeg har lest innlegg opp og ned, men noe har de ikke lenger og noe er backordred osv... Så nå vil jeg bestille alt med engang ikveld og at de har ting på lager

    Kan noen vær så snill å linke
    - Mottaker
    - Sender
    - Kamera
    - Eventuelle kabler
    - Briller
    - Og eventuellt noe jeg har glemt

    Det hadde jeg satt utrolig stor pris på, målet mitt er å fly ikke veldig langt. Par km dersom det er oppnålig på er grei måte.
    Skal mest fly Quad men har også en Apprentice fra Eflite jeg kanskje ønsker å prøve dette på. Jeg vet at jeg elsker denne hobbyen
    er bare FPV som er nytt for meg, men vil ha et ok utstyr pga vet jeg kommer til å like det.

    Håper på possitive tilbakemeldinger

    Hilsen nissenasse

  • #2
    Hva med dette:

    Radio Control Planes, Drones, Cars, FPV, Quadcopters and more - Hobbyking

    Men her er alt komplett utenom et kamera og RX?

    Har noen lyst til å finne det til meg, helst noe som ikke er utsolgt,vil gjerne bestille nå

    Har jeg en komplett fpv pakke da?


    Tusen takk for svar
    Last edited by nissenasse; 08-05-13, 21:24.

    Comment


    • #3
      Da har jeg kanskje funnet kamera?

      600TVL SONY SUPER HAD CCD D-WDR Color Board Camera with OSD Menu DNR

      Kan dette brukes til HK pakken jeg har linket til over?

      Comment


      • #4
        Originally posted by nissenasse View Post
        Da har jeg kanskje funnet kamera?

        600TVL SONY SUPER HAD CCD D-WDR Color Board Camera with OSD Menu DNR

        Kan dette brukes til HK pakken jeg har linket til over?
        Har dette selv, kjøp med 2.8mm linse. Fungerer helt supert. Du kommer ikke til å bli skuffet. Husk å bestill med kamera hus i tillegg. Lettere å montere og bedre beskytta.

        Kommer til å bestille meg 2 til av det kamera.

        Comment


        • #5
          Hei, har akkurat samme brillene og det fungerer greit med TX'en som følger med. Bruker gopro som FPV-cam.

          Om du går for Attitude SD anbefaler jeg deg denne det sparer deg for mye tull med å finne en plugg som passer brillene, også må det hele jukses til med lodding til slutt.

          Comment


          • #6
            Låner denne tråden litt.
            Dersom en skulle gått for denne: ImmersionRC 5.8Ghz Audio/Video Transmitter - FatShark compatible (600mw)

            Som forøvrig gir ut 5V til kameraet.
            Hvordan har dere løst dette med tanke på at det kameraet: 600TVL SONY SUPER HAD CCD D-WDR Color Board Camera with OSD Menu DNR
            bruker 12V?
            Bruker dere noen overgang eller fungerer det rett og slett ikke?

            Et nytt spørsmål: Den kontakten som følger med kameraet har en rund type. Klipper dere denne og lager egne kontakter eller kan man bruke noe annet. Er det også slik at man kan bruke balansererkontakten på batteriet til å gi strøm til kameraet/tx?
            Har et 4cellers batteri til å drive F550 hexaen.

            Comment

            Working...
            X