Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flott FW 190!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Flott FW 190!

    Snublet over denne videoen. Kanskje ikke den beste kameraføringen jeg har vært vitne til da. Men LYDEN da mann, LYDEN!! Spesielt på tomgang...

    Stein Johnsen
    http://www.blåmåsan.com

  • #2
    Lyden er bra den, men synd at Airwold sin Focke Wulf er standoffskala. Det er vel egentlig ikke noe som er skala på den når jeg tenker etter
    Her er en som er superskala
    FW-190 "Rote 19"

    Last edited by Wulf; 01-06-13, 21:53.
    Balsa

    Comment


    • #3
      Skal ikke ha sagt noe om skalalikhet. Til det har jeg alt for lite greie på warbirds. Syns imidlertid de er utrolig tøffe da. Men jeg er mildt sagt meget imponert over både kunnskap om detaljer og over modellene som bygges av medlemmer av Schnappsfliegervorein og deres like her på forumet.

      Ang "superskalamodellen" over, sier jeg som Drillo sa om Arne Scheies fotballkunnskaper: "Mannen er jo gal!" Her tipper jeg vi like godt kan snakke om årsverk som timer når det gjelder byggingen? Hadde vært temmelig nervøs om jeg skulle tatt noe sånt opp i lufta....
      Last edited by Blåmås; 01-06-13, 23:15.
      Stein Johnsen
      http://www.blåmåsan.com

      Comment


      • #4
        Ja, det er helt utrolig at folk har tid til sånt. Han har laget alt selv. Tror nesten ikke jeg hadde turt å fly med det.
        Takk for ros om kunnskap, men jeg må innrømme at noen av oss er litt nerdete. Jeg er håpløs ang Focke Wulf,og ser med en kang om det er noe feil eller at ett kors ikke har riktig mål osv osv. Minstemann kaller meg for flynerd
        Last edited by Wulf; 01-06-13, 23:37.
        Balsa

        Comment


        • #5
          Originally posted by Blåmås View Post
          Ang "superskalamodellen" over, sier jeg som Drillo sa om Arne Scheies fotballkunnskaper: "Mannen er jo gal!"
          HAHA !! Den var god !
          Last edited by kwik; 02-06-13, 00:35.
          Dont expect, inspect.
          Fun Police everywhere!

          Comment

          Working...
          X