Announcement

Collapse
No announcement yet.

Liten snutt fra stend i Bergen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Liten snutt fra stend i Bergen

    Jeg tester en ny-innkjøpt men brukt AR7200BX, best å teste for å være på den sikre siden

    Fredrick G.
    Bergen
    79 Mod.
    Goblin 700 Goblin 500 Logo 600se fbl T-Rex 450 - 550 - 600 fbl Outrage G5 Mcpx (bl mod)
    130x

  • #2
    Dere burde jo nesten prøvd å fått til ei skikkelig stripe der.
    Har i alle fall inntrykk av at det er litt folk der
    Tom I. Arntsen

    Comment


    • #3
      Vel....
      Gode tanker Xillian ....
      Nå har det seg vel sånn, at vi egentlig ikke har lov å fly der om jeg har skjønt det riktig desverre
      Fredrick G.
      Bergen
      79 Mod.
      Goblin 700 Goblin 500 Logo 600se fbl T-Rex 450 - 550 - 600 fbl Outrage G5 Mcpx (bl mod)
      130x

      Comment


      • #4
        Originally posted by HeliFred View Post
        Vel....
        Gode tanker Xillian ....
        Nå har det seg vel sånn, at vi egentlig ikke har lov å fly der om jeg har skjønt det riktig desverre
        Det burde absolutt blitt jobbet med en skikkelig stripe i bergensområdet for jeg ser interessen er veldig stor og det er langt til Os i tillegg til at det er liten kapasitet der allerede.. Burde være gode muligheter til et jorde i området om noen tok seg tid til å sjekke ut.
        T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4

        Comment


        • #5
          Om det er enighet fra mange i Bergen , plukker jeg gjerne opp fakkelen og kan snakke med grønn etat eller de man må komme i kontakt med i Bergen kommune for å få til dette, men da må vi ha antall brukere, og allerede et eller flere områder å foreslå som ikke er regulert til mye andre greier...
          Last edited by HeliFred; 19-06-13, 14:13.
          Fredrick G.
          Bergen
          79 Mod.
          Goblin 700 Goblin 500 Logo 600se fbl T-Rex 450 - 550 - 600 fbl Outrage G5 Mcpx (bl mod)
          130x

          Comment


          • #6
            Skriv mitt navn på listen
            Kjell Ove
            ---------------------------------------------------------------------------------------------------
            Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

            Comment


            • #7
              hyl ut hvis dere vil ha eget internt (evt. skjult) forum for samling av tropper og annet...
              Tom I. Arntsen

              Comment


              • #8
                Bra flyging hadde ikke vært dumt med stripe i bergen nei. Helst i nærheten av stend
                ---------------------------------------------
                Spektrum DX8 UTEN PROBLEMER
                Align T-Rex 450 pro BeastX + RJX - 6S
                Align T-Rex 600Efl Pro Vbar
                Mikado logo 600 3D Vbar
                Align T-Rex 700N DFC Vbar - Nitro rules

                Comment


                • #9
                  Ja det hadde vert å foretrekke.... men skal ta kontakt med kommunen, bare ikke de jeg må komme i kontakt med er på ferie da...
                  Fredrick G.
                  Bergen
                  79 Mod.
                  Goblin 700 Goblin 500 Logo 600se fbl T-Rex 450 - 550 - 600 fbl Outrage G5 Mcpx (bl mod)
                  130x

                  Comment


                  • #10
                    Men har kommunen noe de skulle ha sagt dersom vi får avtale med en bonde f.eks?
                    Jeg vet også om en del som flyr på Askøy som har fått laget en stripe, men det er lika langt å kjøre for meg som til Os, pluss en fæl trafikk...
                    Om en tenker seg i området Dyngeland/Totland/Kalandseid o.l. burde det være mulig å finne et passende jorde.
                    T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4

                    Comment


                    • #11
                      Ja absolutt! Men da må vi sikkert være klar for å betale en viss sum i året, om vi ikke finner en meget sjenerøs Hobby-bonde
                      Fredrick G.
                      Bergen
                      79 Mod.
                      Goblin 700 Goblin 500 Logo 600se fbl T-Rex 450 - 550 - 600 fbl Outrage G5 Mcpx (bl mod)
                      130x

                      Comment


                      • #12
                        er mange hobbybønder om dagen. Så er ikke utenkelig
                        T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4

                        Comment


                        • #13
                          Kan jo kanskje være en mulighet for å få til noe benker osv og da... Sånn at en kan skru på normalt vis?
                          Kjell Ove
                          ---------------------------------------------------------------------------------------------------
                          Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

                          Comment


                          • #14
                            Ja veldig enig med Kjell der, men hvem eier egentlig det området der?
                            Er det jordbruks-skolen på Stend?
                            Fredrick G.
                            Bergen
                            79 Mod.
                            Goblin 700 Goblin 500 Logo 600se fbl T-Rex 450 - 550 - 600 fbl Outrage G5 Mcpx (bl mod)
                            130x

                            Comment


                            • #15
                              Vår lille klubb her i Sandnes har hatt god flaks ved bare å ta kontakt med bønder i området og forhøre oss om mulighet for å få leid et par kvadratmeter. Stort sett har vi vel bare fått positivt tilbake, så det er så absolutt lovt å prøve seg! Fruen har familie i bergen, så kjekt om jeg hadde hatt en plass å besøke når hun tvinger meg innom

                              Comment

                              Working...
                              X